The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!!
4 jan, 2017 12:57 |
|
Hermione05Granger
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! ![]()
4 jan, 2017 12:59 |
|
boknörd_
Elev |
Igår var jag och mamma ute och red. Min ponny brukar inte vara rädd för hundar, men när vi red förbi grannen i skogen började deras hundar (som vanligt) skälla åt oss och deras terrier var lös och sprang emot oss. Den hade ett lysande blått halsband och min ponny blev livrädd! (Jag red barbacka)
Jag börjar misstänka att det var någon slags mördarhund, men att diset fick mig att se en terrier...
4 jan, 2017 13:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hermione05Granger: Det är alltid extra jobbigt på sjukhus! Då känner jag alltid att något gudomligt eller några monster är där!!Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! 4 jan, 2017 13:28 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av boknörd_: Igår var jag och mamma ute och red. Min ponny brukar inte vara rädd för hundar, men när vi red förbi grannen i skogen började deras hundar (som vanligt) skälla åt oss och deras terrier var lös och sprang emot oss. Den hade ett lysande blått halsband och min ponny blev livrädd! (Jag red barbacka) Jag börjar misstänka att det var någon slags mördarhund, men att diset fick mig att se en terrier... okej. Skumt. Helvetteshund kanske? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hermione05Granger: Det är alltid extra jobbigt på sjukhus! Då känner jag alltid att något gudomligt eller några monster är där!! Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! kanske för att folk är mest skadade där? Som om de är halvgudar eller har blivit skadade av monstrer?
4 jan, 2017 13:35 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av boknörd_: Igår var jag och mamma ute och red. Min ponny brukar inte vara rädd för hundar, men när vi red förbi grannen i skogen började deras hundar (som vanligt) skälla åt oss och deras terrier var lös och sprang emot oss. Den hade ett lysande blått halsband och min ponny blev livrädd! (Jag red barbacka) Jag börjar misstänka att det var någon slags mördarhund, men att diset fick mig att se en terrier... okej. Skumt. Helvetteshund kanske? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hermione05Granger: Det är alltid extra jobbigt på sjukhus! Då känner jag alltid att något gudomligt eller några monster är där!! Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! kanske för att folk är mest skadade där? Som om de är halvgudar eller har blivit skadade av monstrer? Expediter i affärer är alltid skit creepy.. Jag slog vad om att en på Nordstan var en cyklop... L
4 jan, 2017 15:56 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av boknörd_: Igår var jag och mamma ute och red. Min ponny brukar inte vara rädd för hundar, men när vi red förbi grannen i skogen började deras hundar (som vanligt) skälla åt oss och deras terrier var lös och sprang emot oss. Den hade ett lysande blått halsband och min ponny blev livrädd! (Jag red barbacka) Jag börjar misstänka att det var någon slags mördarhund, men att diset fick mig att se en terrier... okej. Skumt. Helvetteshund kanske? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hermione05Granger: Det är alltid extra jobbigt på sjukhus! Då känner jag alltid att något gudomligt eller några monster är där!! Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! kanske för att folk är mest skadade där? Som om de är halvgudar eller har blivit skadade av monstrer? Expediter i affärer är alltid skit creepy.. Jag slog vad om att en på Nordstan var en cyklop... Alltså....creepy........Gaia's back............
4 jan, 2017 16:00 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av boknörd_: Igår var jag och mamma ute och red. Min ponny brukar inte vara rädd för hundar, men när vi red förbi grannen i skogen började deras hundar (som vanligt) skälla åt oss och deras terrier var lös och sprang emot oss. Den hade ett lysande blått halsband och min ponny blev livrädd! (Jag red barbacka) Jag börjar misstänka att det var någon slags mördarhund, men att diset fick mig att se en terrier... okej. Skumt. Helvetteshund kanske? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hermione05Granger: Det är alltid extra jobbigt på sjukhus! Då känner jag alltid att något gudomligt eller några monster är där!! Skrivet av GinnyHermionePotter: det låter jättejobbigt Det här börjar göra mig gaaalen! Jag har varit i stan i typ en och en halv timme! Det känns som om vem som helst och vad som helst kan vara förklädda monster! Nu sitter jag på ett sjukhus och till och med nu känns det som om vem som helst eller vad som helst är monster! Jag känner att det är något konstigt här!!! HATAR SJUKHUS!!!!!! kanske för att folk är mest skadade där? Som om de är halvgudar eller har blivit skadade av monstrer? Expediter i affärer är alltid skit creepy.. Jag slog vad om att en på Nordstan var en cyklop... Alltså....creepy........Gaia's back............ Det läskigaste av allt.. L
4 jan, 2017 16:11 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
4 jan, 2017 16:12 |
|
Hayato
Elev |
4 jan, 2017 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen