Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Narnia. Varför? För att jag hellre skulle vilja läsa om den magiska världen Narnia än om glittrande vampyrer. Det och för att jag hatar Twilight.
___________________________________________ Pigfarts is real! 16 okt, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
NARNIA
16 okt, 2012 18:36 |
|
MystiqueRed
Elev |
NARNIA, come on?!
16 okt, 2012 18:45 |
|
LunaLove<3
Elev |
16 okt, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Svårt...
Men det blir nog Twilight. Kanske... 16 okt, 2012 19:58 |
|
saganda
Elev |
Narnia.
Ren, fin fantasy med färgstarka karaktärer utan killenräddartjejenbjäfs En lång, fantasirik serie som innehåller svängar av realism och som knyts ihop på ett underbart sätt i slutet. Twilight är inget jag tycker är särskilt välgjort egentligen just nu. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 16 okt, 2012 21:17 |
|
LoonyMe
Elev |
16 okt, 2012 21:17 |
|
Ally Regins
Elev |
16 okt, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
NARNIA ALWAYS AND 4EVER!
Beceuse jag inte läst Twilight och Narnia är så awesome. OK? You understand? 16 okt, 2012 21:59 |
|
Bombarda
Elev |
N A R N I A ♥
Kärlek till alla! 16 okt, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen