The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD ÖH tänkte inte på det dåXD jag har läst två böcker också 26 sep, 2012 20:25 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD ÖH tänkte inte på det dåXD jag har läst två böcker också Då är det ju perfekt att du ÄNTLIGEN hittat hit! xD Men har du nåt PJ-nytt? O.o Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD ÖH tänkte inte på det dåXD jag har läst två böcker också Då är det ju perfekt att du ÄNTLIGEN hittat hit! xD Men har du nåt PJ-nytt? O.o japp perfekt 26 sep, 2012 20:30 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD ÖH tänkte inte på det dåXD jag har läst två böcker också Då är det ju perfekt att du ÄNTLIGEN hittat hit! xD Men har du nåt PJ-nytt? O.o japp perfekt Jaha, så trevligt då Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: så duktig man är som inte har hittat den här tråden förän nuXD i all fall jag har ugglat Ginny!!!! om att jag vill gå med Oh! Vad kul att du vill vara med!!!!! TACK du vet filem Parecy Jacksson och kampen om åskviggen i skolan ( för någon vecka sedan) Så skulle vi se på den eftersom vi håll på med antiken Grekland man skulle skriva upp när alla gudar kom då var det typ 9:onde gången jag så den filmen Oh, coolt att få se den filmen i skilan! Men jag visste inte att du sett filmen! :O Nån gång frågade du mig vad TPH var och då svarade jag att det var en side för PJ-fans och så, redan då kunde du ju hittat hit xD ÖH tänkte inte på det dåXD jag har läst två böcker också Då är det ju perfekt att du ÄNTLIGEN hittat hit! xD Men har du nåt PJ-nytt? O.o japp perfekt Jaha, så trevligt då japp 26 sep, 2012 20:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Hörrni,(jag vet jag är också chokad över hur länge jag inte har skrivit här XD) jag är ju pysslare men jag vet inte vem jag ska rita i PJO, någon ide? Och jag har inte läst böckerna på ett tag så ta någon "kändare" karaktär
27 sep, 2012 07:01 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Hörrni,(jag vet jag är också chokad över hur länge jag inte har skrivit här XD) jag är ju pysslare men jag vet inte vem jag ska rita i PJO, någon ide? Och jag har inte läst böckerna på ett tag så ta någon "kändare" karaktär Rachel Elizabeth Dare? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 10:58 |
|
amanda1104
Elev |
Vem är det?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 sep, 2012 12:04 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Vem är det? En tjej som dyker upp i trean och har ännu större roll i fyran, men man minns henne från trean! xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 sep, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen