@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad jag ska "tatuera" på min handled, "We'll live forever
The diverge won't be the end" eller "Just because it's dark doesn't mean the sun won't shine" wäääh D: Jag skulle kunna ta båda och sätta en av den på typ foten eller fotleden eller något, men idk Vill ha den på handleden Och vänster handled är inte ett alternativ, för jag är vänsterhänt och kan inte skriva med höger hand Ughhhhh Beslutsångest suger 14 sep, 2014 20:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 sep, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång 14 sep, 2014 21:10 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång 14 sep, 2014 21:11 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: SD är Sveriges tredje största parti??????????? De har 16% av rösterna som räknats hittills. Så j*vla läskigt. ;;
14 sep, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång 14 sep, 2014 21:14 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång 14 sep, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) 14 sep, 2014 21:16 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) 14 sep, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Nej, då blir vi líte för taskiga.. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Ja! Och Gryffindor och Ravenclaw får varsin gång om året Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Och sen Hufflepuff resten Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Förra omgångens vinnare var Ravenclaw. Startades: 1 jul, 2014 Den här omgången har inget slutdatum bestämt! Hur länge ska det pågå egentligen, om jag får fråga? Undrar jag också...omgången har pågått i snart två och en halv månad Nej, ni kan väl låta Hufflepuff vinna nästa? Slytherin kan vinna denna och nästa omgång Slytherin var annan gång Om inte vart annat år! Hehe x) Okejdå, en varsin gång om året, men dom kommer få det svårt när vi är på hugget 14 sep, 2014 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen