Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17797 17798 17799 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
potterflicka
Elev

Avatar


Inte för att jag och Chaemy känner varandra eller har pratat så mycket, så måste jag säga att det var jättetrevligt att se att hon har skrivit i forumen! Har varit lite tomt utan henne faktiskt, så det är mys att hon är tillbaka :-)

14 sep, 2014 19:48

Chaemy
Elev

Avatar

+1


Skrivet av potterflicka:
Inte för att jag och Chaemy känner varandra eller har pratat så mycket, så måste jag säga att det var jättetrevligt att se att hon har skrivit i forumen! Har varit lite tomt utan henne faktiskt, så det är mys att hon är tillbaka :-)

Va? Har jag redan slut på tummar :O Inte okej!!

Men tack så mycket!! Den känns skönt att folk är inbjudande, kände mig lite vilsen i början! Så himla länge sedan! Jag har saknat er alla, ja dig med även fast att jag knappt känner dig! Det känns så skönt att vara tillbaka!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

14 sep, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


Ohojoj, vad jag fick blickar.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi59.tinypic.com%2F2iucnqp.jpg

14 sep, 2014 19:58

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
HAHAHAHAHAHAHAHAVAGAGAH



HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA

14 sep, 2014 19:58

Fellrendión
Elev

Avatar


När alla andra tänker på Alliansen tänker de på politik... men jag själv tänker på Little Big Planet 2. XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

14 sep, 2014 20:02

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Klaestron:
Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande


Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D:


Det gick bra med mig, jag röstade bland den äldre generationen
Jag har fått förklarat för mig hur man gör av två pers så det går nog.. (det är andra ggr jag röstar bdw, det märks. bläpp)


Min fjärde gång men andra gången jag röstar till riksdagen! Hahaha bloggade t.om om det, much interesting, such fascinating!


Haha, jag välte ingen/inget! Jag förstår inte att alla är så ivriga o berätta att dom röstat. Tror jag har 6 pers som gjort statusuppdateringar på facebook om att dom röstat. Man typ good 4 u mate.. du har gjort precis som alla andra (Y)

14 sep, 2014 20:05

Fellrendión
Elev

Avatar


Annie Lööfs smeknamn är "Det-är-olagligt-att-vara-kriminell" och Stefan Löfvens är "Det-är-bara-käbbel".

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

14 sep, 2014 20:14

Borttagen

Avatar

+1


Laddade upp för ganska länge sedan, men men xD

14 sep, 2014 20:25

Tuggrus
Elev

Avatar


Fortsätt framåt med Fredrik!

MUMS!

14 sep, 2014 20:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skiter i det här med valvakan och kollar på doctor who istället, mycket bättre!! Mindre deppigt lixom....

14 sep, 2014 20:27

1 2 3 ... 17797 17798 17799 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.