@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
Inte för att jag och Chaemy känner varandra eller har pratat så mycket, så måste jag säga att det var jättetrevligt att se att hon har skrivit i forumen! Har varit lite tomt utan henne faktiskt, så det är mys att hon är tillbaka :-)
14 sep, 2014 19:48 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av potterflicka: Inte för att jag och Chaemy känner varandra eller har pratat så mycket, så måste jag säga att det var jättetrevligt att se att hon har skrivit i forumen! Har varit lite tomt utan henne faktiskt, så det är mys att hon är tillbaka :-) Va? Har jag redan slut på tummar :O Inte okej!! Men tack så mycket!! Den känns skönt att folk är inbjudande, kände mig lite vilsen i början! Så himla länge sedan! Jag har saknat er alla, ja dig med även fast att jag knappt känner dig! Det känns så skönt att vara tillbaka!
14 sep, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2014 19:58 |
|
HuffiePuffie
Elev |
14 sep, 2014 19:58 |
|
Fellrendión
Elev |
När alla andra tänker på Alliansen tänker de på politik... men jag själv tänker på Little Big Planet 2. XD
14 sep, 2014 20:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D: Det gick bra med mig, jag röstade bland den äldre generationen Min fjärde gång Haha, jag välte ingen/inget! Jag förstår inte att alla är så ivriga o berätta att dom röstat. Tror jag har 6 pers som gjort statusuppdateringar på facebook om att dom röstat. Man typ good 4 u mate.. du har gjort precis som alla andra (Y) 14 sep, 2014 20:05 |
|
Fellrendión
Elev |
Annie Lööfs smeknamn är "Det-är-olagligt-att-vara-kriminell" och Stefan Löfvens är "Det-är-bara-käbbel".
14 sep, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Laddade upp för ganska länge sedan, men men xD
14 sep, 2014 20:25 |
|
Tuggrus
Elev |
Fortsätt framåt med Fredrik! ♥
MUMS! 14 sep, 2014 20:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skiter i det här med valvakan och kollar på doctor who istället, mycket bättre!! Mindre deppigt lixom....
14 sep, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen