@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Yes, i morgon är det klättring igen! Jag är så glad att jag tog tag i det och började klättra för en gångs skull!
14 sep, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2014 18:11 |
|
Frivolt
Elev |
Då har även jag röstat
14 sep, 2014 18:16 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: I'm bored to death here. x_x Aaaw jag tittar på valvakan och chattar på skype! Frivolt duktigt av dig! ^w^ Det blir säkert jättebra!
14 sep, 2014 18:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Fellrendión: I'm bored to death here. x_x Aaaw jag tittar på valvakan och chattar på skype! Frivolt duktigt av dig! ^w^ Det blir säkert jättebra! Taack du Visst Riksdagen: Miljöpartiet Landstinget: Socialdemokraterna Kommunen: Vänsterpartiet 14 sep, 2014 18:21 |
|
Chaemy
Elev |
14 sep, 2014 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
Vi ska beställa pizza! Jag ska ha Vezuvio (stavning?) som vanligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2014 18:25 |
|
Klaestron
Elev |
14 sep, 2014 18:26 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2014 18:26 |
|
Chaemy
Elev |
Det är så lätt att jag knappt vet om det ska kallas för att göra! Man mixar bara jordnötter helt enkelt
14 sep, 2014 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen