@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Köpte Sims 4 idag.
14 sep, 2014 14:40 |
|
Kim Potter
Elev |
14 sep, 2014 14:41 |
|
Lills
Elev |
![]() ![]() ![]() THE FEELS jag menar se bara på när simon ser på kieren det är guld gud nej om inte season 3 kommer snart kommer jag drunkna. ![]()
14 sep, 2014 14:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Han heter Buzz. Vi planerade att döpa om honom men nu vet vi inte mer. Gulligt, det passar honom. Om ni inte kommer på något bättre tycker jag absolut att ni ska ha kvar det namnet. Ja vi tänkte ett tag på Charlie faktiskt. Det är också rätt gulligt Vad ni än väljer passar det nog. ja de gör det säkert. Vi har en katt från förut som heter Måns! Har också en katt som heter Måns, heh. Jaha Tre år snart okej vår Måns är 10 14 sep, 2014 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Haha, är för ung xd men röstade i alla fall i skolvalet i fredags :pGLÖM INTE ATT RÖSTA! 14 sep, 2014 15:34 |
|
Borttagen
|
Har någon här en fototävling?
14 sep, 2014 15:44 |
|
Solkatten
Elev |
Har precis röstat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2014 15:51 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2014 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Nästa vecka går jag bara i skolan måndag-tisdag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2014 16:14 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 sep, 2014 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen