@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Han heter Buzz. Vi planerade att döpa om honom men nu vet vi inte mer. Gulligt, det passar honom. Om ni inte kommer på något bättre tycker jag absolut att ni ska ha kvar det namnet. Ja vi tänkte ett tag på Charlie faktiskt. Det är också rätt gulligt Vad ni än väljer passar det nog. ja de gör det säkert. Vi har en katt från förut som heter Måns! 14 sep, 2014 14:17 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D: Det gick bra med mig, jag röstade bland den äldre generationen
14 sep, 2014 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Han heter Buzz. Vi planerade att döpa om honom men nu vet vi inte mer. Gulligt, det passar honom. Om ni inte kommer på något bättre tycker jag absolut att ni ska ha kvar det namnet. Ja vi tänkte ett tag på Charlie faktiskt. Det är också rätt gulligt Vad ni än väljer passar det nog. ja de gör det säkert. Vi har en katt från förut som heter Måns! Har också en katt som heter Måns, heh. 14 sep, 2014 14:20 |
|
Borttagen
|
STILES ♥33333
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 sep, 2014 14:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 sep, 2014 14:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D: Det gick bra med mig, jag röstade bland den äldre generationen 14 sep, 2014 14:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Han heter Buzz. Vi planerade att döpa om honom men nu vet vi inte mer. Gulligt, det passar honom. Om ni inte kommer på något bättre tycker jag absolut att ni ska ha kvar det namnet. Ja vi tänkte ett tag på Charlie faktiskt. Det är också rätt gulligt Vad ni än väljer passar det nog. ja de gör det säkert. Vi har en katt från förut som heter Måns! Har också en katt som heter Måns, heh. Jaha 14 sep, 2014 14:27 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D: Det gick bra med mig, jag röstade bland den äldre generationen Min fjärde gång
14 sep, 2014 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Han heter Buzz. Vi planerade att döpa om honom men nu vet vi inte mer. Gulligt, det passar honom. Om ni inte kommer på något bättre tycker jag absolut att ni ska ha kvar det namnet. Ja vi tänkte ett tag på Charlie faktiskt. Det är också rätt gulligt Vad ni än väljer passar det nog. ja de gör det säkert. Vi har en katt från förut som heter Måns! Har också en katt som heter Måns, heh. Jaha Tre år snart 14 sep, 2014 14:30 |
|
Klaestron
Elev |
14 sep, 2014 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen