@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Chaemy: Jag funderar på att köpa peruker! Dock tror jag att familjen skulle skratta åt mig osv så jag vågar inte fråga mamma om jag får beställa en... Men jag viiiill Nejdå, de ska inte behöva skratta åt dig. Ditt val är det. :3 Sen lär du passa i dem också. Jag älskar variation! Precis, tack haha Alltid bra att variera! ^^ Så lite så. 14 sep, 2014 09:56 |
|
Borttagen
|
Idag så får jag ta ut mina läkeörhängen och sätta i nya!
14 sep, 2014 10:05 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2014 10:21 |
|
Klaestron
Elev |
Är stolt över Bea som går och röstar även om hon inte får rösta i riksdagsvalet. Men kommun och landsting är också viktigt!
14 sep, 2014 10:43 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag följde med mina föräldrar när de var och röstade. Är ganska stolt över pappas val :3 Han röstade som jag skulle ha röstat
14 sep, 2014 10:59 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag hittade hyperion på twitter hahah cx
14 sep, 2014 11:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vaknade, drog på mig powerwalk-dressen, tog med mig röstkortet.
Så himla go morgon! Efter att jag röstat tog jag mig upp på berget och blickade ut över Göteborg. Kan detta vara sista dagen på minst fyra med alliansen i spetsen? Det återstår att se. Poweryoga och lite söndagsshopping innan valvaken drar igång ikväll! WOHO! Taggad, har varit på valvakan hos ett parti sedan -06. ^_^ ...OCH idag fick jag folkomröstat för första gången! Woho!♥♥♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 sep, 2014 11:15 |
|
Klaestron
Elev |
Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande
14 sep, 2014 11:47 |
|
LIA15
Elev |
Är det någon som känner till någon bra (gratis) hemsida där man kan göra egna gifs? :3
14 sep, 2014 12:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Ska rösta helt ensam för första gången, förut har jag alltid haft någon att ta sällskap med, men Bea är i Kyrkan och resten har flyttat eller är på väg till linköping fortfarande Jag ska också rösta själv. Jag kommer säkert ramla o välta bordet med rösterna eller nått D: 14 sep, 2014 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen