@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
FANEEEEEE MOBBA MÄJ INTÄÄÄH 13 sep, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
Fick Linus Perssons autograf idag
x2 till och med 13 sep, 2014 23:45 |
|
Borttagen
|
Jag kom på ett märkligt sammanträffande jag var med om!
Jag har ett favoritradioprogram som inte sänds längre, men jag har hittat några avsnitt nu i efterhand som jag lyssnar på ohälsosamt ofta. Det jag kom på är att den dagen som jag lyssnade på det för allra första gången så var det exakt på dagen TIO år sedan de sände det allra sista avsnittet. Det är ju jättehäftigt! Här är ett litet klipp från radioprogrammet i fråga: http://www.youtube.com/watch?v=BESVF9qgCes 13 sep, 2014 23:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Treåring rammar busskur!
Kan inte sluta att skratta även om det kunde blivit hemskt, men som tur var blev det inte det. Så nu skrattar jag, hahaha xD Gävlebor är farliga gott folk, akta er http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19528859.ab "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 23:56
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-14 kl. 00:17
|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Solkatten: Kan man lägga upp bilder på Instagram på datorn eller kan man bara göra det via appen? :s Tror inte att det är möjligt att göra det.. Så man måste då ist föra över bilderna till mobilen? Orka. >.< Jo, så är det nog. Ja, sjukt jobbigt D: 14 sep, 2014 00:08 |
|
Fellrendión
Elev |
Har precis visat min mamma en film jag, min kusin och min bror gjorde förra året. Den blev inte färdig förrän väldigt nyligen så det är väldigt konstigt varför det tog så lång tid. Men det är kul att ha fått det gjort.
(Det är en privat film så den är ingen man kan fråga om att få se om någon skulle fråga).
14 sep, 2014 01:00 |
|
Klaestron
Elev |
14 sep, 2014 01:23 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2014 01:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
Spontanköpte nyss två tröjor från USA som jag inte ens vet om jag ville ha... Det är sådant man gör när det festas utanför dörren och man inte kan sova...
![]()
14 sep, 2014 03:13 |
|
Chaemy
Elev |
14 sep, 2014 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen