@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Edoras
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx ja herregud det här med högklackat har förblivit en gåta för mig. vad är det för slags magi de använder för att lyckas gå med dem eller är det bara med hjälp av skills som alla flickor har utom jag? ... och när vi nu pratar om saker som jag inte kan så kan vi passa på att nämna att jag verkligen inte skulle klara av att måla mig i ansiktet när jag knappt klarar av att rita en streckgubbe som faktiskt ser ut som en streckgubbe. liksom ögonbryn och ögonlock och läppar och vetefan vad annat som ska målas. det är så coolt hur folk faktiskt kan. vad jag försöker säga är; du är inte ensam. men jag bryr mig inte riktigt om smink och sånt, så det spelar väl egentligen ingen roll om jag kan eller inte. I understand youuu. Bryr mig inte riktigt heller men det skulle liksom vara kul att kunna typ. Hahaha Edoras: javisst är det så, att man måste öva osv, det förstår jag. Det är inte direkt så att jag vill sminka mig och sådant vardagligen utan det är bara liksom lite då och då som jag faktiskt skulle orka. I have so much respect for people that do that on a daily basis. yerAwizardThea: omg det låter sjukt jobbigt, flera veckor före! Hur avled du inte? Haha, ja nej jag orkar själv aldrig sminka mig särskilt ofta. Gör det aldrig om jag ska upp tidigt, som till exempel skolan. Förutom ögonbrynen, om jag hinner, då mina är rätt ljusa till mitt hår. Men tycker det är roligt att sminka mig om jag ska träffa någon kompis eller göra något särskilt. Trots att jag sminkar mig sällan så är det dock ett stort intresse. Verkligen mitt kreativa fält, att fundera på hur jag kan sminka mig som den karaktären eller bara fönstershoppa snygga läppstift... ååh. Älskar det! obs obs förresten, regel nummer ett inom smink är att ALLTID tvätta av sig efteråt. 13 sep, 2014 21:27 |
|
Consectetuer
Elev |
yerAwizardThea: Respekt till dig alltså!
Edoras: Åh köpa läppstift ♥ Är det något sorts smink jag älskar på folk är det läppstift. Det är så fint! Alltså min yngre syster sminkar sig typ varje dag, fattar inte hur hon orkar??? 13 sep, 2014 21:32 |
|
DarkBells
Elev |
13 sep, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Det är kul att va i stugan men har koll täckning x) Jag blev helt galen på det där i somras Liksom, har de som planerar utbyggnad av nät problem eller skiter de helt enkelt i landsbygden? 13 sep, 2014 21:45 |
|
Kola
Elev |
Imorgon gäller det.
that's all I got to say 13 sep, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Har varit på världens bästa fest, och jag ska lägga upp mitt första klipp på youtube snart
13 sep, 2014 22:10 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har varit på världens bästa fest, och jag ska lägga upp mitt första klipp på youtube snart Yeeey!! 13 sep, 2014 22:16 |
|
Borttagen
|
Ditt och you-know-whos!!!!!
13 sep, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Såg en bil med registreringsnummer THG idag!!!
(THG=The Hunger Games) 13 sep, 2014 22:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-13 kl. 22:20
|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ditt och you-know-whos!!!!! Nope, faktiskt inte. Ditt och mitt (om inte du är you-know-who?!?!) Skriver mer om vad Grace kände/känner när hon sett testet 13 sep, 2014 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen