@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Ska vi säga Harry Potter och den flammande bägaren + datorn i knät?
Ja, ofc. Om man känner sig kreativ och man vill kolla på Harry Potter, måste man göra så... *dun dun duuuun* (det passade in, okej?) 13 sep, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx ja herregud det här med högklackat har förblivit en gåta för mig. vad är det för slags magi de använder för att lyckas gå med dem eller är det bara med hjälp av skills som alla flickor har utom jag? ... och när vi nu pratar om saker som jag inte kan så kan vi passa på att nämna att jag verkligen inte skulle klara av att måla mig i ansiktet när jag knappt klarar av att rita en streckgubbe som faktiskt ser ut som en streckgubbe. liksom ögonbryn och ögonlock och läppar och vetefan vad annat som ska målas. det är så coolt hur folk faktiskt kan. vad jag försöker säga är; du är inte ensam. men jag bryr mig inte riktigt om smink och sånt, så det spelar väl egentligen ingen roll om jag kan eller inte. 13 sep, 2014 21:11 |
|
Frivolt
Elev |
Det är kul att va i stugan men har koll täckning x)
13 sep, 2014 21:12 |
|
Edoras
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx Om du vill så är det bara att öva! De flesta av oss är sämst till en början faktiskt, mig själv inräknat. 13 sep, 2014 21:14 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hade en period då jag sminkade mig och jag gör det ibland nu också. Men jag kan säga er en sak. Jävlar vad jag har övat. När jag ville testa ha klackar på julavslutningen i sexan så gick jag runt i klackar i veckor före. Det är inte lätt alltså...>>Skrivet av Consectetuer: Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx ja herregud det här med högklackat har förblivit en gåta för mig. vad är det för slags magi de använder för att lyckas gå med dem eller är det bara med hjälp av skills som alla flickor har utom jag? ... och när vi nu pratar om saker som jag inte kan så kan vi passa på att nämna att jag verkligen inte skulle klara av att måla mig i ansiktet när jag knappt klarar av att rita en streckgubbe som faktiskt ser ut som en streckgubbe. liksom ögonbryn och ögonlock och läppar och vetefan vad annat som ska målas. det är så coolt hur folk faktiskt kan. vad jag försöker säga är; du är inte ensam. men jag bryr mig inte riktigt om smink och sånt, så det spelar väl egentligen ingen roll om jag kan eller inte.
13 sep, 2014 21:14 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx ja herregud det här med högklackat har förblivit en gåta för mig. vad är det för slags magi de använder för att lyckas gå med dem eller är det bara med hjälp av skills som alla flickor har utom jag? ... och när vi nu pratar om saker som jag inte kan så kan vi passa på att nämna att jag verkligen inte skulle klara av att måla mig i ansiktet när jag knappt klarar av att rita en streckgubbe som faktiskt ser ut som en streckgubbe. liksom ögonbryn och ögonlock och läppar och vetefan vad annat som ska målas. det är så coolt hur folk faktiskt kan. vad jag försöker säga är; du är inte ensam. men jag bryr mig inte riktigt om smink och sånt, så det spelar väl egentligen ingen roll om jag kan eller inte. I understand youuu. Bryr mig inte riktigt heller men det skulle liksom vara kul att kunna typ. Hahaha Edoras: javisst är det så, att man måste öva osv, det förstår jag. Det är inte direkt så att jag vill sminka mig och sådant vardagligen utan det är bara liksom lite då och då som jag faktiskt skulle orka. I have so much respect for people that do that on a daily basis. yerAwizardThea: omg det låter sjukt jobbigt, flera veckor före! Hur avled du inte? 13 sep, 2014 21:15
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-13 kl. 21:19
|
|
Borttagen
|
We'll live forever
The diverge won't be the end Åh, Seremedy ♥ Nu står det på min handled, och jag vet inte riktigt om jag ska börja gråta eller känna mig bättre. 13 sep, 2014 21:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 sep, 2014 21:22 |
|
Klaestron
Elev |
13 sep, 2014 21:25 |
|
Beben
Elev |
13 sep, 2014 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen