@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Beben: Är jag den ända som vill 'surfa like it´s 1999 och uppleva skillnaden mot dagens supersnabba internet'? xD Nej, för det har jag redan upplevt xD Hur var det? xD Alltså då var det snabbt xD Men skulle jag ha det nu skulle jag tycka det var segt och börjat koka te istället xD Kan väl inte säga att jag minns det exakt heller, det är inte så att man sitter och tänker på internethastigheten när själva internet, Lunarstorm, Kamrat, MSN och andra "coola" sidor fanns "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 17:34 |
|
Obliviate_
Elev |
"Vilket märke har din hårfärg?"
Jag är 100% trött på människor idag känner jag.. 13 sep, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Är på scautläger
13 sep, 2014 18:47 |
|
Chaemy
Elev |
Varför känner jag mig så blyg? Jag borde vara överlycklig över att vara tillbaka hos min andra familj xD hej menar jag!
13 sep, 2014 19:13 |
|
Klaestron
Elev |
Jag gjorde min första vlogg ever och la upp den på min http://klaestron.blogg.se/
och på tuben såklart! Lite stolt över mig själv då jag ogillar att lyssna på inspelningar av mig själv
13 sep, 2014 19:18 |
|
Fellrendión
Elev |
13 sep, 2014 19:23 |
|
Klaestron
Elev |
Ångrar mig redan
13 sep, 2014 19:26 |
|
Consectetuer
Elev |
Dör sakta pga vill vara awesome at girlstuff som de andra tjejerna i klassen är. Vill kunna gå i högklackat och sminka mig men kan inget sådant. Hurraaa cx
13 sep, 2014 19:28 |
|
Matilda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: idag firar jag och Matilda Black 2 årsdag som MBFFs Ja♥ jäklar vad tiden går fort♥
13 sep, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Avsnittet jag just kollade på av Doctor Who har fått mig ifrågasätta min egen existens
13 sep, 2014 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen