@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Måntass: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Måntass: 14 år, arbetslös och snart skyldig mina föräldrar 3000 kr. Kommer ju gå bra.. är du 14 år är dina föräldrar betalningsskyldiga för dig. Njea inte i det här fallet. Handlar om en dator som håller på att krascha, och de kan köpa en ny på ett villkor, jag betalar hälften. Dock är det pappa som väljer datorn för han kan sådant där och ja, jag ska betala 3000 kr x) Hmm förklara att om du ska vara med och betala vill du ha en annan sorts dator? Kan du inte betala med de pengar som dina föräldrar har samlat ihop till dig under flera år? Asså de pengarna som kommer gå till körkort osv när du är 18 år. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Haha, nej xd gör också det ibland :pÄr jag den enda som vloggar för mig själv? Haha Asså när jag är ensam hemma så brukar jag bara ta fram kameran och berätta om min dag medan jag gör saker. Det är kul i alla fall 13 sep, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
Kall om fötterna.
13 sep, 2014 16:43 |
|
Beben
Elev |
Jag saknar mina fluffiga strumpor från Lidl. Ni vet, dom jag bor i. Om ni inte tror mig - kolla min profil
13 sep, 2014 16:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
En plats kvar till fototävlingen!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=41189&page=1#p2898784 ![]()
13 sep, 2014 16:44 |
|
Klaestron
Elev |
Ber om hjälp på min blogg för att göra en vlogg, in och läs hur ni kan hjälpa!
http://klaestron.blogg.se/ Tills dess tänker jag läsa min favoritberättelse på wattpad och laga lite middag med kombinerad träning!
13 sep, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag är väldigt nöjd med min desining på min blogg kännde att det behövdes byta desining
13 sep, 2014 17:06 |
|
Beben
Elev |
Är jag den ända som vill 'surfa like it´s 1999 och uppleva skillnaden mot dagens supersnabba internet'? xD
13 sep, 2014 17:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Är jag den ända som vill 'surfa like it´s 1999 och uppleva skillnaden mot dagens supersnabba internet'? xD Nej, för det har jag redan upplevt xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 17:30 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Beben: Är jag den ända som vill 'surfa like it´s 1999 och uppleva skillnaden mot dagens supersnabba internet'? xD Nej, för det har jag redan upplevt xD Hur var det? xD 13 sep, 2014 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen