@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: *host host* Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Okej Ja, men vi äger ut Gryffindorarna SlytherClaw party! 13 sep, 2014 14:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-13 kl. 14:58
|
|
Kintsugi
Prefekt |
ahhaahahah jag är så sämst på skönhetsidealen och allt pyssel som alla har för sig.
Igår på jobbet talade en tjej om att fylla ut kindbenen med si eller så många ml av något. Någon annan sade att hon fyller i pannan ett par gånger om året för att det hålla "arga rynkan" borta samt minimerar hennes migrän. Sedan pratade de om att en polare till dem skulle tatuera sina ögonbryn. Och helt plötsligt inser jag att alla dessa jävla perfekta ögonbrynen jag tittat på hos kändisar - är fucking tatueringar. HAHAHAHA jag är sämst! Och hårförlängning. Jag ser fan aldrig när folk har det eller inte :O :O :O Bara när jag känner en människa och VET att människan haft kort hår väldigt nyligen lol. Är det meningen att man skall se och lägga märke till sådana där små detaljer jämt? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 sep, 2014 14:57 |
|
Ithrenniel
Elev |
Fototävling fototävling!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=41189&page=1#p2898784 ![]()
13 sep, 2014 15:01 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: *host host* Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Okej Ja, men vi äger ut Gryffindorarna SlytherClaw party! Okej då, nu har folk från ALLA elevhem faktiskt kommenterat så hogwarts-party?
13 sep, 2014 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Ja, det var skumt :sSkrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: What, jag kan aldrig skicka ugglor till mig själv! o.oSkrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Vet inte om ni kommit på nåt än, jag skummade bara igenom tråden. Men jag testade iallafall och upptäckte detta: man inte skicka meddelanden till sig själv, vilket man tydligen kan annars. xD Hedwig96 Aww, katter är såå söta♥ Vi hade den, men vi var tvugna att sälja den eftersom att min pappa är allergisk:/ men lyckos dig som har en :3 Vad konstigt! Jag kan ju det :p 13 sep, 2014 15:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 sep, 2014 15:12 |
|
Beben
Elev |
13 sep, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2014 15:30 |
|
Måntass
Elev |
13 sep, 2014 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Haha, awesome:dSkrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: *host host* Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Okej Ja, men vi äger ut Gryffindorarna SlytherClaw party! Okej då, nu har folk från ALLA elevhem faktiskt kommenterat så hogwarts-party? 13 sep, 2014 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen