@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
13 sep, 2014 14:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Mensvärk suger, hatar allt Har typ bara haft mensvärk en gång i mitt liv. x3 Men det var hemskt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2014 14:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Mensvärk suger, hatar allt Har typ bara haft mensvärk en gång i mitt liv. x3 Men det var hemskt. Brukar inte få det men de senaste månaderna har jag haft det och jag vill bara riva ut livmodern så att det kan sluta!
13 sep, 2014 14:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Mensvärk suger, hatar allt Har typ bara haft mensvärk en gång i mitt liv. x3 Men det var hemskt. Brukar inte få det men de senaste månaderna har jag haft det och jag vill bara riva ut livmodern så att det kan sluta! Tror inte att riva ut livmodern skulle göra så står nytta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2014 14:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Mensvärk suger, hatar allt Har typ bara haft mensvärk en gång i mitt liv. x3 Men det var hemskt. Brukar inte få det men de senaste månaderna har jag haft det och jag vill bara riva ut livmodern så att det kan sluta! Fast att riva ut livmodern skulle nog göra det ännu värre. ;P Om det kan bli mkt värre ha. Det gör nog ont ett tag men då slipper jag mensvärk i sju dagar varje månad
13 sep, 2014 14:43 |
|
Denfantastiskafiisken
Elev |
Jag hade tänkt plugga idag, men jag råkade baka en sockerkaka istället.
Och det här blir förresten mitt hundrade inlägg. Yay, party! "Vi är människor med huvuden av glas; Vi är gjorda för kärlek, inte hat" -Cirkus miramar 13 sep, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrev nyss en kommentar på Klaestrons blogg
tycker att det skulle vara roligare att blogga om man fick snälla och trevliga kommentarer men vill inte ställa något krav på mina läsare 13 sep, 2014 14:49 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrev nyss en kommentar på Klaestrons blogg tycker att det skulle vara roligare att blogga om man fick snälla och trevliga kommentarer men vill inte ställa något krav på mina läsare Du har fått ett svar
13 sep, 2014 14:51 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrev nyss en kommentar på Klaestrons blogg tycker att det skulle vara roligare att blogga om man fick snälla och trevliga kommentarer men vill inte ställa något krav på mina läsare Vad heter din blogg? ![]()
13 sep, 2014 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrev nyss en kommentar på Klaestrons blogg tycker att det skulle vara roligare att blogga om man fick snälla och trevliga kommentarer men vill inte ställa något krav på mina läsare Du har fått ett svar Jag får inte så många kommentarer jag heller så jag svarar på alla jag får också. Jag bloggar om the sims men det är svårt att bara blogga om the sims då man kan tappa lutsen att spela eller kanske inte heller sela så ofta så jag blandar med mitt vardagsliv och lägger upp mycket bilder. Du kanske kan tipsa om filmer eller böcker du tycker om 13 sep, 2014 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen