@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Igår visste jag vilka partier jag skulle rösta på men var osäker på vem jag skulle rösta på vad (riksdag, landsting, kommun) men nu vet jag det också. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2014 13:50 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: What, jag kan aldrig skicka ugglor till mig själv! o.oSkrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Vet inte om ni kommit på nåt än, jag skummade bara igenom tråden. Men jag testade iallafall och upptäckte detta: man inte skicka meddelanden till sig själv, vilket man tydligen kan annars. xD Hedwig96 Aww, katter är såå söta♥ Vi hade den, men vi var tvugna att sälja den eftersom att min pappa är allergisk:/ men lyckos dig som har en :3 Vad konstigt! Jag kan ju det :p 13 sep, 2014 13:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 14:14 |
|
Fellrendión
Elev |
13 sep, 2014 14:15 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Vad är det med statistiken? :O Har du också många besökare men ingen som kommenterar? :O Blir ledsen i ögat utav sånt Jag har inte EN ENDA kommentar på min blogg... ![]()
13 sep, 2014 14:16 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2014 14:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Ja, de är inte av samma ras! 13 sep, 2014 14:18 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Vad är det med statistiken? :O Har du också många besökare men ingen som kommenterar? :O Blir ledsen i ögat utav sånt Jag har inte EN ENDA kommentar på min blogg... Jag hade en, nu har jag 3
13 sep, 2014 14:23 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Vad är det med statistiken? :O Har du också många besökare men ingen som kommenterar? :O Blir ledsen i ögat utav sånt Jag har inte EN ENDA kommentar på min blogg... Jag hade en, nu har jag 3 Det är inte kul när folk läser men inte kommenterar xD ![]()
13 sep, 2014 14:31 |
|
Solkatten
Elev |
Hela den här veckan har jag varit hemma från skolan pga jag varit sjuk - gick bara en timme på måndagen...
Nästa vecka är det typ bara två skoldagar då vi ska på något läger med skolan på onsdag och komma hem torsdag eftermiddag. På fredagen fick man välja om man ska komma eller inte. Vet inte hur jag ska göra. Vi går bara till halv tolv och vi kommer ändå inte göra så mkt då så jag vet inte om det känns onödigt. Har dessutom liksom en timme till skolan och hem. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2014 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen