@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin
13 sep, 2014 13:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 13:19 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing!
13 sep, 2014 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: What, jag kan aldrig skicka ugglor till mig själv! o.oSkrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Vet inte om ni kommit på nåt än, jag skummade bara igenom tråden. Men jag testade iallafall och upptäckte detta: man inte skicka meddelanden till sig själv, vilket man tydligen kan annars. xD Hedwig96 Aww, katter är såå söta♥ Vi hade den, men vi var tvugna att sälja den eftersom att min pappa är allergisk:/ men lyckos dig som har en :3 13 sep, 2014 13:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 13:23 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken!
13 sep, 2014 13:27 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på the Foos låtar och tycker att deras musik är hellt okej. Men tycker att the fooo fansen övereagerar ibland.
Om ni vill veta varför jag tycker så så kolla in the bentish senaste video lets take abaut the foo...igen. 13 sep, 2014 13:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Noorkuu ja de är de ♥
Vad synd att han är allergisk Ja, vi har en från tidigare också, han är ca 10 år. De har inte träffats än, men jag hoppas det inte blir bråk! 13 sep, 2014 13:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Okej Ja, men vi äger ut Gryffindorarna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2014 13:30 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Blir vissst bara fler och fler inlägg i bloggen idag, which is nice. Men det är bara Vildvittra som vågat kommentera något, någonsin Aaa, du är så sjukt läskig, så att jag fick modet att göra det är otroligt! Förtjänar nästan Gryffindors svärd eller något annat heroiskt Haha verkligen, att en slytherin-elev har mer mod än de 10pers som läst min blogg idag är ju amazing! Men eller hur! Fy på alla andra! Hur vet du att det är tio? xD Fy på alla utom dig och nu Nordanhym Jag gick in och kollade statistiken! Okej Ja, men vi äger ut Gryffindorarna SlytherClaw party!
13 sep, 2014 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen