@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade på Diverge för första gången och så kom mamma bara in och överröstade låten med att sjunga Imperfect av Jasmine Kara och prata med mig????????
13 sep, 2014 10:57 |
|
Klaestron
Elev |
http://klaestron.blogg.se/?tmp=831738
Gjorde ett inlägg om veckan som varit. Mugglis nämns och vad jag vill kalla; Mugglis val- och anslagstavlekaos i september 2014.
13 sep, 2014 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Ravenclaw: Ow gosh, krya på dig:3Jag är sjuuuuuk! Hela min kropp gör ont. Siriusly... Mina öron värker, min näsa rinner, min hals gör ont, mina ögon gör ont, mitt huvud gör ont och hela min hud gör ont.. Är det bara jag som får så när jag har feber? Liksom att varje gång något nuddar min hud, typ kläderna, så gör det ont? Ush.. 13 sep, 2014 11:01 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Ravenclaw: Ow gosh, krya på dig:3 Jag är sjuuuuuk! Hela min kropp gör ont. Siriusly... Mina öron värker, min näsa rinner, min hals gör ont, mina ögon gör ont, mitt huvud gör ont och hela min hud gör ont.. Är det bara jag som får så när jag har feber? Liksom att varje gång något nuddar min hud, typ kläderna, så gör det ont? Ush.. Tack ![]() ![]()
13 sep, 2014 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Ravenclaw: Ja, vi får hålla tummarna Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Ravenclaw: Ow gosh, krya på dig:3 Jag är sjuuuuuk! Hela min kropp gör ont. Siriusly... Mina öron värker, min näsa rinner, min hals gör ont, mina ögon gör ont, mitt huvud gör ont och hela min hud gör ont.. Är det bara jag som får så när jag har feber? Liksom att varje gång något nuddar min hud, typ kläderna, så gör det ont? Ush.. Tack 13 sep, 2014 11:15 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2014 11:39 |
|
Borttagen
|
Alltså jag har inte tid att vara sjuk nu. Ska färga håret på onsdag, åka till Stockholm på fredag, gå på konsert på lördag och mitt i allt detta så ska jag hinna med skolan och allt. Blääää D:
13 sep, 2014 11:41 |
|
Beben
Elev |
Jag är sjukt stolt över att jag fick min mascara att se naturlig ut, det har aldrig hänt förut. Iallafall inte med denna mascaran xD
13 sep, 2014 12:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har den försvunnit:/ eller ska ni köpa en:d Vi köpte den. En Maine coon, sån som kommer bli väldigt stor, nu ligger den här och sover ♥ 13 sep, 2014 13:05 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Vet inte om ni kommit på nåt än, jag skummade bara igenom tråden. Men jag testade iallafall och upptäckte detta: man inte skicka meddelanden till sig själv, vilket man tydligen kan annars. xD Eller man kan skicka, men inte ta emot. 13 sep, 2014 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen