@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ju ditt fel xD Du fick ju mig att vakna tidigt förra helgen jue..Skrivet av Beben: Du måste vakna tidigare så att jag inte blir ensam, jag blir så kreativ då -.- Nu har jag vaknat. Det känns som att jag vaknar tidigare och tidigare varje helg.. XD Skrivet av Borttagen: Haha, tack så mycketSkrivet av Beben: haha,god morgon xd Nu har jag vaknat. Det känns som att jag vaknar tidigare och tidigare varje helg.. XD 13 sep, 2014 10:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 sep, 2014 10:21 |
|
Borttagen
|
Jag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.<
13 sep, 2014 10:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.< Joo, det hade varit kul att se ![]()
13 sep, 2014 10:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Den blev så random och dålig, och jag vet inte hur jag ska fixa min kanal heller så att den ser proffsig ut xD Skrivet av Borttagen: Jag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.< Joo, det hade varit kul att se 13 sep, 2014 10:35 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Den blev så random och dålig, och jag vet inte hur jag ska fixa min kanal heller så att den ser proffsig ut xD Skrivet av Borttagen: Jag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.< Joo, det hade varit kul att se Det behöver inte se proffsigt ut ![]()
13 sep, 2014 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Jag vet inte hur man byter bild till kanalen, buhu D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Den blev så random och dålig, och jag vet inte hur jag ska fixa min kanal heller så att den ser proffsig ut xD Skrivet av Borttagen: Jag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.< Joo, det hade varit kul att se Det behöver inte se proffsigt ut 13 sep, 2014 10:39 |
|
Borttagen
|
Ska åka till Umeå om några minuter, woohoooo.
13 sep, 2014 10:43 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Jag är sjuuuuuk! Hela min kropp gör ont. Siriusly... Mina öron värker, min näsa rinner, min hals gör ont, mina ögon gör ont, mitt huvud gör ont och hela min hud gör ont.. Är det bara jag som får så när jag har feber? Liksom att varje gång något nuddar min hud, typ kläderna, så gör det ont? Ush..
![]() ![]()
13 sep, 2014 10:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo plz, lägg upp den ♥ vill se :dJag har spelat in min första video till youtube, vågar inte lägga upp, HEHEHEHEH >.< 13 sep, 2014 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen