@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne. Vart står det att de är lästa någonstans? Den lilla vita pricken innan en tråd betyder oläst, en tråd utan vit prick betyder att du läst i tråden Jahaa! Trodde den pricken var något helt annat typ något som alla kunde se. xD Har du en prick har du en oläst tråd så tekniskt sett kan alla se den
12 sep, 2014 23:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne. Vart står det att de är lästa någonstans? Den lilla vita pricken innan en tråd betyder oläst, en tråd utan vit prick betyder att du läst i tråden Jahaa! Trodde den pricken var något helt annat typ något som alla kunde se. xD Har du en prick har du en oläst tråd så tekniskt sett kan alla se den Fast ibland är det ju ingen prick på en tråd jag inte har läst... är trött och förvirrad. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 23:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Alltså så jäkla bra gjort Visst är det knasigt att man vill ha godis som smakar illa? xD haha jaaa, mycket knasigt xD Som du säger, HP fandomen är lite knasiga oftast xD Btw, cool sminkning Tror vi har lite brist på nytt att nörda över tyvärr Haha, tackar! Jaa, tror det D: Men snart kommer ju den där nya filmen om beedle the bard The Harry Potter fandom will always be a little weird. ALWAYS ![]()
12 sep, 2014 23:46 |
|
Klaestron
Elev |
13 sep, 2014 00:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu är vi påväg efter vår lilla katt
13 sep, 2014 09:07 |
|
Kim Potter
Elev |
13 sep, 2014 09:15 |
|
Borttagen
|
Har den försvunnit:/ eller ska ni köpa en:d
13 sep, 2014 09:53 |
|
Beben
Elev |
13 sep, 2014 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Du måste vakna tidigare så att jag inte blir ensam, jag blir så kreativ då -.-Nu har jag vaknat. Det känns som att jag vaknar tidigare och tidigare varje helg.. XD 13 sep, 2014 10:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: haha,god morgon xdNu har jag vaknat. Det känns som att jag vaknar tidigare och tidigare varje helg.. XD 13 sep, 2014 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen