@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Jah vet faktiskt inte vad som händer, men nånting är det väl säkert haha!! Vi får försöka ta reda på det Det håller jag med om! Hehe En text du nyss läst 12 sep, 2014 23:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne.
12 sep, 2014 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne. Vart står det att de är lästa någonstans? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 23:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså så jäkla bra gjort Visst är det knasigt att man vill ha godis som smakar illa? xD ![]()
12 sep, 2014 23:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Alltså så jäkla bra gjort Visst är det knasigt att man vill ha godis som smakar illa? xD haha jaaa, mycket knasigt xD Som du säger, HP fandomen är lite knasiga oftast xD Btw, cool sminkning 12 sep, 2014 23:35 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne. Vart står det att de är lästa någonstans? Den lilla vita pricken innan en tråd betyder oläst, en tråd utan vit prick betyder att du läst i tråden
12 sep, 2014 23:37 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Alltså så jäkla bra gjort Visst är det knasigt att man vill ha godis som smakar illa? xD haha jaaa, mycket knasigt xD Som du säger, HP fandomen är lite knasiga oftast xD Btw, cool sminkning Tror vi har lite brist på nytt att nörda över tyvärr Haha, tackar! ![]()
12 sep, 2014 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Solkatten: Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD på forumsidan? Den gör så att alla trådar står som lästa, jag använder den ganska ofta för att se vad som händer just när jag är inne. Vart står det att de är lästa någonstans? Den lilla vita pricken innan en tråd betyder oläst, en tråd utan vit prick betyder att du läst i tråden Jahaa! Trodde den pricken var något helt annat typ något som alla kunde se. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 23:38
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-12 kl. 23:40
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Alltså så jäkla bra gjort Visst är det knasigt att man vill ha godis som smakar illa? xD haha jaaa, mycket knasigt xD Som du säger, HP fandomen är lite knasiga oftast xD Btw, cool sminkning Tror vi har lite brist på nytt att nörda över tyvärr Haha, tackar! Jaa, tror det D: Men snart kommer ju den där nya filmen om beedle the bard 12 sep, 2014 23:39 |
|
Boba
Elev |
12 sep, 2014 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen