@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: God natt båda två♥mina ögon gör ont, så nu ska jag slå av datorn och SOVA godnatt Och ja, att sova är speciellt bra om man behöver det 12 sep, 2014 22:54 |
|
Frivolt
Elev |
12 sep, 2014 22:55 |
|
Fellrendión
Elev |
12 sep, 2014 23:09 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda En text du nyss läst 12 sep, 2014 23:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? Alltså..vad äre som händer? xD Vad kan jag itne göra nu? Osv osv? xD Skicka ugglor till mig själv eller? xD GOOSH! 12 sep, 2014 23:16 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på En text du nyss läst 12 sep, 2014 23:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... 12 sep, 2014 23:19 |
|
Seamuss
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Jah vet faktiskt inte vad som händer, men nånting är det väl säkert En text du nyss läst 12 sep, 2014 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som fattar hur 'Markera allt som läst!'-knappen fungerar? Har aldrig listat ut det. Inte för att jag någonsin skulle använda den men vill bara veta hur man använder den och varför den finns. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 23:23
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-12 kl. 23:24
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Seamuss: Skrivet av Borttagen: Har råkat blockera migsjälv några ggr..... Då är jag inte den enda Kan man göra det? På din egen profil så finns det en "Blockera-klapp" precis som på alla andras profiler som du kan gå in på Hahah såg det nu xD Prövade! Alltså, vad händer? förutom att det står att jag blockerat mig själv? xD Sjukt skumt men kul.... Jah vet faktiskt inte vad som händer, men nånting är det väl säkert haha!! Vi får försöka ta reda på det 12 sep, 2014 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen