@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Är det någon här som har varit med i ett lajv nångång? ?
12 sep, 2014 22:11 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 sep, 2014 22:15 |
|
Hedwig96
Elev |
är det kul, och vad går det ut på, eller ja typ vad gör man under själva lajvet? 12 sep, 2014 22:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: är det kul, och vad går det ut på, eller ja typ vad gör man under själva lajvet? Skicka en uggla med frågor istället så svarar jag där ![]()
12 sep, 2014 22:26 |
|
Frivolt
Elev |
12 sep, 2014 22:36 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Klaestron: I KNOOW Monty Python!! ♥ Jag har inte sett alla, min kompis skulle ta med någon hon hade hemma. Har du sett deras serie, den är nästan bättre än filmerna, hahahhaa så himla rolig och så himla bra! Skrivet av LauraTree: På söndag ska jag se Frozen, The faults in our stars och Monthy Pyton med några kompisar. Sen ska vi se valvakan. Gaaah kan det inte bara bli söndag kväll, jag mår inte bra av de här valförberedelserna, är så himla orolig för SD:s framgångar ccc: ÅÅÅÅÅH Monty Python! Vilken av alla? (Du är inte ensam när det kommer till att oroa sig över det) 12 sep, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
Har råkat blockera migsjälv några ggr.....
12 sep, 2014 22:40 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vet äntligen vilka partier jag ska rösta på! Härligt!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 22:43 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså så jäkla bra gjort 12 sep, 2014 22:50 |
|
Klaestron
Elev |
12 sep, 2014 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen