@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: HAHAHSkrivet av Borttagen: Igår på idrotten så hade A1 och A2 världens bromance-moment och jag tror att A1 trodde på att A2 verkligen var ledsen, men alltså, vi andra som stod runt omkring såg att A2 bara satt och flinade och verkade inte mena ett dugg. Även fast jag inte är överförtjust i A1 så tycker jag SYND om honom ... Bara jag som trodde du pratade om storleken på papper? Okej. 12 sep, 2014 20:54 |
|
Klaestron
Elev |
12 sep, 2014 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
Kollar på slutdebatten. I'm such a nerd.
12 sep, 2014 21:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 sep, 2014 21:13 |
|
Fellrendión
Elev |
12 sep, 2014 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Kollar på parlamentet... Jag med! Älskar det. xD Men trodde det bara gick på söndagar. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 21:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: Kollar på parlamentet... Jag med! Älskar det. xD Men trodde det bara gick på söndagar. o.o ... Limbo genom att lägga Jimmie Åkesson på två pelare... xD
12 sep, 2014 21:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tror att det är pga att valet kommer ta upp mestadels av sändningstid på svt på söndag Skrivet av Fellrendión: Kollar på parlamentet... Jag med! Älskar det. xD Men trodde det bara gick på söndagar. o.o
12 sep, 2014 21:19 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag har nu officiellt köpt mina första bh:ar
12 sep, 2014 21:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: Kollar på parlamentet... Jag med! Älskar det. xD Men trodde det bara gick på söndagar. o.o ... Limbo genom att lägga Jimmie Åkesson på två pelare... xD Debatten i början med knappnyttrösterna. xD ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen