The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kid
Elev |
Måste man cosplaya? 23 aug, 2015 22:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av kid: Måste man cosplaya? Självklart inte! xD Sen är tävlingen bara frivillig, men det är kul att göra det och det är många som gör det.
23 aug, 2015 23:06 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av kid: Måste man cosplaya? Självklart inte! xD Sen är tävlingen bara frivillig, men det är kul att göra det och det är många som gör det. Okej 23 aug, 2015 23:21 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Safir: Omg ja ;-; skulle vara så fett kul ! Men väldigt sorgligt när vi skildes åt igen :cKim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u;
24 aug, 2015 08:08 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag döööör.
Jag är död. Hejdå. Blöh. Typ mina tankar när jag är sjuk och har feber och även mens på kuppen.. Jag känner mig så trött och saaad :'( Blöh
24 aug, 2015 10:27 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Jag döööör. Jag är död. Hejdå. Blöh. Typ mina tankar när jag är sjuk och har feber och även mens på kuppen.. Jag känner mig så trött och saaad :'( Blöh *Kraaaaaaaam*
24 aug, 2015 15:55 |
|
Fellrendión
Elev |
24 aug, 2015 16:47 |
|
Safir
Elev |
24 aug, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
Glee på kanal 11 yo
24 aug, 2015 17:00 |
|
Trädkatten
Elev |
24 aug, 2015 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen