@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Igår på idrotten så hade A1 och A2 världens bromance-moment och jag tror att A1 trodde på att A2 verkligen var ledsen, men alltså, vi andra som stod runt omkring såg att A2 bara satt och flinade och verkade inte mena ett dugg. Även fast jag inte är överförtjust i A1 så tycker jag SYND om honom ...
12 sep, 2014 20:24 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Igår på idrotten så hade A1 och A2 världens bromance-moment och jag tror att A1 trodde på att A2 verkligen var ledsen, men alltså, vi andra som stod runt omkring såg att A2 bara satt och flinade och verkade inte mena ett dugg. Även fast jag inte är överförtjust i A1 så tycker jag SYND om honom ... Bara jag som trodde du pratade om storleken på papper? Okej. that's all I got to say 12 sep, 2014 20:29 |
|
Beben
Elev |
12 sep, 2014 20:30 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 sep, 2014 20:33 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Kola: jag tänkte på bananer i pyjamas.. Skrivet av Borttagen: Igår på idrotten så hade A1 och A2 världens bromance-moment och jag tror att A1 trodde på att A2 verkligen var ledsen, men alltså, vi andra som stod runt omkring såg att A2 bara satt och flinade och verkade inte mena ett dugg. Även fast jag inte är överförtjust i A1 så tycker jag SYND om honom ... Bara jag som trodde du pratade om storleken på papper? Okej. ![]()
12 sep, 2014 20:34 |
|
cikki
Elev |
Det är underbart hur pizza kan få en på så mycket bättre humör åh ♥
12 sep, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Rättvik har en utländsk tiggare nu, OMG, this is big. Shippar henne SÅ mycket med burk-Erik, som är den andra hemlösa typen i hela Rättvik. I'm so proud of my rasistiska hemstad .-.
12 sep, 2014 20:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 sep, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
Ser på slutdebattten
12 sep, 2014 20:46 |
|
Hapo
Elev |
Ser på slutdebatten
12 sep, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen