@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ooh det kanske blir norrsken i södra Sverige inatt! Hade vart så coolt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 09:18 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är också sjuk, tror jag.. Är hemma iallafall xDSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuuuuk D: Samma här - har varit det hela veckan. Jag med (Fast jag har varit det sedan tisdagen) 12 sep, 2014 11:37 |
|
Frivolt
Elev |
Vaknade runt nio, gick upp och släppte ut katten, gick och la mig igen och vaknade för en timme sen......
Jag vet inte alls vad jag ska göra idag D: Har ingen lust till nånting typ D: 12 sep, 2014 13:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Är också sjuk, tror jag.. Är hemma iallafall xD Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuuuuk D: Samma här - har varit det hela veckan. Jag med (Fast jag har varit det sedan tisdagen) Har vart det i tre veckor nu, så skrev mig sjuk på jobbet idag och hoppas det blir bra tills på måndag "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 sep, 2014 13:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Är också sjuk, tror jag.. Är hemma iallafall xD Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuuuuk D: Samma här - har varit det hela veckan. Jag med (Fast jag har varit det sedan tisdagen) Har vart det i tre veckor nu, så skrev mig sjuk på jobbet idag och hoppas det blir bra tills på måndag Alla verkar vara sjuka nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 13:47 |
|
Borttagen
|
Jag är helt galeeeeen i marabou domino och oreos chokladd´!!
12 sep, 2014 14:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Min mattelärare kom i till lektionen idag och började med att dela ut matteprovet (som vi hade igår) till mej och 2 pojkar och sa : "er närvaro är inte längre nödvändig"
Så vände han sig till resten av gruppen och sade: " Och vi skall gå igenom provet" Så jag fick gå 1½ timme tidigare hem. 12 sep, 2014 14:27 |
|
Beben
Elev |
12 sep, 2014 14:30 |
|
LIA15
Elev |
Vi hade syslöjd idag!
Jag blir väldigt sur på typ alla i klassen som hela tiden säger saker som "Syslöjd är trååkigt" eller "Jag avskyr syslöjd". Morrr... Men jag och mina två bästa vänner säger iallafall alltid emot dem. 12 sep, 2014 14:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 sep, 2014 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen