@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag har inte somnat än och jag funderar på att ge upp.. ska ju ändå upp om bara ett par timmar antagligen. x.x
12 sep, 2014 05:48 |
|
Borttagen
|
Ena bygeln på min bh jag har på mig har gått av och den avbrutna delen sticker in i mitt bröst. Jag orkar inte gå och byta.
12 sep, 2014 07:18 |
|
Beben
Elev |
12 sep, 2014 07:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Not my fel att jag är en massa goda saker xD Jag chattar med en Oreo... 12 sep, 2014 07:44 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet, din Oreo Nutella Ostbåge xDSkrivet av Beben: Not my fel att jag är en massa goda saker xD Jag chattar med en Oreo... 12 sep, 2014 07:46 |
|
Borttagen
|
12 sep, 2014 07:47 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ena bygeln på min bh jag har på mig har gått av och den avbrutna delen sticker in i mitt bröst. Jag orkar inte gå och byta. ![]()
12 sep, 2014 08:33 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuuuuk D:
12 sep, 2014 08:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuuuuk D: Samma här - har varit det hela veckan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2014 08:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuuuuk D: Samma här - har varit det hela veckan. Jag med (Fast jag har varit det sedan tisdagen) 12 sep, 2014 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen