@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Tror jag ska ta min älskade iPad och mitt tillhörande tangentbord, sätta mig i sängen, sätta på TV:n och försöka skriva lite
![]()
11 sep, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Thanks♥♥♥ love you mugglis:3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skrivet av Kola: Tack ♥Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skulle ha skrivit i den tråden, om jag var bättre på att uttrycka mig:p Du behöver inte skriva en hel novell, bara vad som hänt. Om du känner för det, alltså. Mugglis är här för dig 24/7♥ 11 sep, 2014 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-11 kl. 21:48
|
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 21:45 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Aw, krya på dig♥Jahapp, jag är trött.. Ett vanligt tecken på att jag är sjuk. 11 sep, 2014 21:49 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! ♥Skrivet av Beben: Aw, krya på dig♥ Jahapp, jag är trött.. Ett vanligt tecken på att jag är sjuk. 11 sep, 2014 21:51 |
|
Arngeir
Elev |
11 sep, 2014 21:52 |
|
LauraTree
Elev |
På söndag ska jag se Frozen, The faults in our stars och Monthy Pyton med några kompisar. Sen ska vi se valvakan. Gaaah kan det inte bara bli söndag kväll, jag mår inte bra av de här valförberedelserna, är så himla orolig för SD framgångar ccc:
11 sep, 2014 22:16 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av LauraTree: På söndag ska jag se Frozen, The faults in our stars och Monthy Pyton med några kompisar. Sen ska vi se valvakan. Gaaah kan det inte bara bli söndag kväll, jag mår inte bra av de här valförberedelserna, är så himla orolig för SD framgångar ccc: ÅÅÅÅÅH Monty Python! Vilken av alla? (Du är inte ensam när det kommer till att oroa sig över det)
11 sep, 2014 22:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 sep, 2014 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen