@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skrivet av Kola: Tack ♥Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skulle ha skrivit i den tråden, om jag var bättre på att uttrycka mig:p 11 sep, 2014 21:25 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det kommer bli min död. Lovar. Kommer drunkna i mina egna tårar, typ.Skrivet av Beben: Jag vet, OMG, jag har inget liv längre D; Alien Hace tar över mitt liv.. Så underbara!! 11 sep, 2014 21:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HEEEJ! Valtider innebär 1. Idol och Paradise Hotel var bara på tapeten för någon/ett par vecka/-or sedan - jag har inte hört något på flera dagar. (alternativt har jag varit så ingrodd i det politiska att allt annat varit ointressant - till och med sporten) 2. Jag trodde att folket enbart nördat ner sig i Idol och Paradise Hotel, och har inte reagerat när kombon sagt "jag ser på Big Brother" för jag tänkte bara på Paradise Hotel. eeeh... SÅatteeehh... BÅDE BIG BROTHER OCH PARADISE HOTEL AKTUELLT PÅ TV? EEEEEh, och så undrar vuxna varför barnen bara blir dummare och dummare. Min själ gråter.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 sep, 2014 21:27 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 21:27 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skrivet av Kola: Tack ♥Skrivet av Borttagen: Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/ Du är fortfarande här, det är positivt♥ om du vill skriva av dig så kan du gå in på "Skriva av sig" tråden, vi finns alltid och hjälper och stöttar om det behövs. Skulle ha skrivit i den tråden, om jag var bättre på att uttrycka mig:p Du behöver inte skriva en hel novell, bara vad som hänt. Om du känner för det, alltså. Mugglis är här för dig 24/7♥ that's all I got to say 11 sep, 2014 21:27 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2014 21:29 |
|
Frivolt
Elev |
Oh! Men hejja du 11 sep, 2014 21:29 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 21:33 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Får man gissa vem det är? Spoiler: Tryck här för att visa! Hihi, självklart! Anders är fantastisk ♥ 11 sep, 2014 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen