@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Alltså Allvarligt jag undrar vad lärarna talar om oss egentligen. Min klass. Hela det här året har vi fått höra "Ni är en sån underbar klass.." "Det är så trevligt att jobba tillsammans med er" Igår efter maten (ja vi brukar bli lite vad ska man kalla det vilda/ hoppsiga när vi har ätit) sa en lärare: "hej lugna ner nu, jag har hört att ni är skolans bästa klass" och idag frågade vi en lärare som gick förbi om han kunde släppa in oss i klassrummet medan vi väntade så att vi kunde börja jobba. Han tittade sig omkring o så sa han: " Jag litar på er, ni har ett bra rykte" Visst är det ju kul, men de är på nåt sätt konstigt. O jag håller ju med, vi är en bra klass, alla håller ihop och gör sina uppgifter, hjälper varandra. Skämtar och gnabbar men har humor och det gör skoldagarna roliga. Min klass på högstadiet var totalt tvärtom, den värsta ;P Tror vi hade sämst rykte på hela skolan..det va till och med på tal om att splittra klassen för att vi va så jobbiga Blev lite ledsen när de bestämde sig för att ha kvar klassen..jag tyckte inte om den xD 11 sep, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Beben hon ska ju det D:
11 sep, 2014 19:41 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Beben annars kommer Liam tvinga henne :I
11 sep, 2014 19:44 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
Beben han tycker inte hon är bra
11 sep, 2014 19:45 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Okej, hittar seriöst ingenting positivt med den här dagen:/
11 sep, 2014 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Beben & Alien: Har Harry en flickvän? o.o Vem?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2014 19:49 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen