@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Alltså Allvarligt jag undrar vad lärarna talar om oss egentligen. Min klass. Hela det här året har vi fått höra "Ni är en sån underbar klass.." "Det är så trevligt att jobba tillsammans med er" Igår efter maten (ja vi brukar bli lite vad ska man kalla det vilda/ hoppsiga när vi har ätit) sa en lärare: "hej lugna ner nu, jag har hört att ni är skolans bästa klass" och idag frågade vi en lärare som gick förbi om han kunde släppa in oss i klassrummet medan vi väntade så att vi kunde börja jobba. Han tittade sig omkring o så sa han: " Jag litar på er, ni har ett bra rykte" Visst är det ju kul, men de är på nåt sätt konstigt. O jag håller ju med, vi är en bra klass, alla håller ihop och gör sina uppgifter, hjälper varandra. Skämtar och gnabbar men har humor och det gör skoldagarna roliga. Sådär är det om vår klass också, alla älskar oss för att vi sköter oss. Men det gör så att bara vi gör NÅGOT fel, typ pratar utan att räcka upp handen, så får alla lärare kalabalik och tar till stormöte och allt, medan parallellklassen ALLTID är sådan, och väldigt mycket stökigare och allt, och de får belöningar varje gång som de sköter sig, men vi får ingenting... bara skäll om vi missköter oss någon enstaka gång..
11 sep, 2014 19:28 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
Beben Nej. -.-
11 sep, 2014 19:30 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2014 19:31 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Beben Grace förtjänar det ;D
11 sep, 2014 19:35 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:36 |
|
Borttagen
|
Beben hon förtjänar det efter hon varit med Liam .-.
11 sep, 2014 19:39 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen