@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Alltså Allvarligt jag undrar vad lärarna talar om oss egentligen. Min klass.
Hela det här året har vi fått höra "Ni är en sån underbar klass.." "Det är så trevligt att jobba tillsammans med er" Igår efter maten (ja vi brukar bli lite vad ska man kalla det vilda/ hoppsiga när vi har ätit) sa en lärare: "hej lugna ner nu, jag har hört att ni är skolans bästa klass" och idag frågade vi en lärare som gick förbi om han kunde släppa in oss i klassrummet medan vi väntade så att vi kunde börja jobba. Han tittade sig omkring o så sa han: " Jag litar på er, ni har ett bra rykte" Visst är det ju kul, men de är på nåt sätt konstigt. O jag håller ju med, vi är en bra klass, alla håller ihop och gör sina uppgifter, hjälper varandra. Skämtar och gnabbar men har humor och det gör skoldagarna roliga. 11 sep, 2014 18:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har 16612 heheh ... Jag har mest inlägg av alla på sidan lol. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2014 18:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-11 kl. 18:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oooh, tittar du på Supernatural? Jag kanske inte borde reagera så starkt på en ship men ibland går fandoms över gränsen.. Destiel är ganska gulligt, men Wincest, seriöst? Sorry om det finns någon här som shippar Sam och Dean men för mig är det låååångt över gränsen. Dem är bröder. Bara.. nej. Jag gör det! Visserligen är jag bara på säsong två, men alltså ... xD Åhh va kul att du kollar på den!! Är på säsong 9, ska försöka hinna se klart innan säsong 10 kommer haha. Så sjukt beroendeframkallande serie. Ju fler säsonger man ser, ju mer fast sitter man 11 sep, 2014 18:52 |
|
Anna-chan
Elev |
11 sep, 2014 19:08 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
11 sep, 2014 19:08 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 19:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Varje gång folk pratar om något som heter Supernatural tänker jag på superhjältar men jag må vara helt fel ute. Jag gillar att leva i min värld så jag bryr mig inte om jag får något annat svar för det är vad det är i min värld.
11 sep, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
alltså sjuans matte är så lätt, vilket har lett till att matte nu är ett av mina favoritämnen
11 sep, 2014 19:18 |
|
Unicorn35
Elev |
imorgon ska jag rida igen på världens snällaste häst madde jag rider på järna ridskola
Ceep calm and listen to Seremedey ! 11 sep, 2014 19:22 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen