@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag spelade ultimate frisbee eller vad det nu hette idag på idrotten. Först spelade jag med tjejerna och det var faktiskt kul. Sedan frågade jag Kicki (idrottsläraren) om jag behövde spela fotboll och hon ba "Nääää, spela med killarna om du vill!" så då gjorde jag det. Det var inte lika kul för det var inte en lika lång match och ingen passade mig osv. men alltså, det var ändå bättre än de flesta andra idrottslektionerna. Jag gillar Kicki. Alltså thank god för att vi går på högstadiet och slipper Stefan.
11 sep, 2014 18:36 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 18:38 |
|
Syrup
Elev |
Min musiklärare kom fram till mig idag på skolan, såg att jag hade klippt mig och utbrast:
"Men oj! Har du klippt dig? (egentligen sa hon klappt från början) Gud vad snyggt!" sedan så typ rörde hon vid mitt bakhuvud och förde den fram och tillbaka och sa: "Jag älskar sådant här hår! Det är så skönt att känna på stubben! Du *min kompis namn*, känn här!" and I was standing there awkwardly...
11 sep, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Jag kanske inte borde reagera så starkt på en ship men ibland går fandoms över gränsen..
Destiel är ganska gulligt, men Wincest, seriöst? Sorry om det finns någon här som shippar Sam och Dean men för mig är det låååångt över gränsen. Dem är bröder. Bara.. nej. 11 sep, 2014 18:40
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-11 kl. 18:43
|
|
Frivolt
Elev |
Tydligen är det sånt här väder i Kanada just nu.... O_o Man kanske inte ska klaga här uppe i norr iallafall
![]() 11 sep, 2014 18:40 |
|
Borttagen
|
Den här dagen suuuger Dx Ingen är inloggad på skype och Syrup hade inget lamm bakom sig D:
11 sep, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oooh, tittar du på Supernatural? Jag kanske inte borde reagera så starkt på en ship men ibland går fandoms över gränsen.. Destiel är ganska gulligt, men Wincest, seriöst? Sorry om det finns någon här som shippar Sam och Dean men för mig är det låååångt över gränsen. Dem är bröder. Bara.. nej. Jag gör det! Visserligen är jag bara på säsong två, men alltså ... xD 11 sep, 2014 18:45 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här dagen suuuger Dx Ingen är inloggad på skype och Syrup hade inget lamm bakom sig D: HAHAHAAA, vad bra att jag lyckades kolla bakom mig i precis rätt stund, då lammet inte var där! >8D
11 sep, 2014 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
11 sep, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag har 16612 heheh ...
11 sep, 2014 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen