@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill också se :dSkrivet av Fellrendión: Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X) Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk. Måste se! Kan du länka eller tagga mig? 11 sep, 2014 17:23 |
|
Borttagen
|
Den 20:e så SKA jag våga prata med folk, så det så.
-------------------- "Madde bjöd ju oss förra gången" nä hennes mamma fick gratis biljetter åt oss för att hon jobbar på teatern tänker i alla fall ljuga och säga att jag inte kan, meeeeen ... 11 sep, 2014 17:27 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X) Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk. Måste se! Kan du länka eller tagga mig? Jag kan nog länka. Det är skitläskigt. Jag gör det egentligen bara för att bloggen inte kan lägga upp det för att jag säger inte så mycket i klippet. Skrivet av Klaestron: Skrivet av Fellrendión: Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X) Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk. Ooooh kan du länka sen? :3 Jag vet inte om jag vågar slänga upp videos på min eftersom jag aldrig kommer på vad jag ska säga! Det kan jag väl men jag tror inte att det är något att se egentligen för jag säger inget utan det är bara att jag öppnar en låda med en fandomsak som jag beställt. Något klipp där jag gör något på riktigt vågar jag inte. Det är alldeles för läskigt!
11 sep, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Jag blev så glad över att ÄNTLIGEN få mitt mecenatkort så jag beställde en biljett med studentrabatt för att se min stora idol/kändiscrush live på onsdag! Jag ska se honom live två dagar senare också, fast i ett helt annat sammanhang (det ena är standup, det andra är som panelmedlem i ett TV-program)! Han gör mig så varm och mysig i maggropen ♥
Jag älskar att kunna göra sådant, att bo någonstans där det händer saker jag gillar utan att behöva resa långt, planera eller betala massa extrakostnader! Där de ska spela in TV är granne med min skola, det är ju superpraktiskt! 11 sep, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blev så glad över att ÄNTLIGEN få mitt mecenatkort så jag beställde en biljett med studentrabatt för att se min stora idol/kändiscrush live på onsdag! Jag ska se honom live två dagar senare också, fast i ett helt annat sammanhang (det ena är standup, det andra är som panelmedlem i ett TV-program)! Han gör mig så varm och mysig i maggropen ♥ Jag älskar att kunna göra sådant, att bo någonstans där det händer saker jag gillar utan att behöva resa långt, planera eller betala massa extrakostnader! Där de ska spela in TV är granne med min skola, det är ju superpraktiskt! Får man gissa vem det är? Spoiler: Tryck här för att visa! 11 sep, 2014 17:32 |
|
Fellrendión
Elev |
11 sep, 2014 17:36 |
|
Frivolt
Elev |
haha ååååh så himla söt du är och i slutet, var det en katt eller? x) Hördes som att den ramlade ner lr välte ngt eller nått Så söt du är 11 sep, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Ja, det gör den. Åh vad fin! *avundsjuk* Var köpte du den? 11 sep, 2014 17:41 |
|
Frivolt
Elev |
Äter lussebullar!! Inge konstigt alls...
11 sep, 2014 17:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Frivolt: En ung Snape? xD
Choppa: Hos Science Fiction Bokhandeln. Men den är dock väääldigt dyr så det är bara ett under att jag fick den. 1199 kostade den. T_T
11 sep, 2014 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen