Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17751 17752 17753 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X)
Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk.

Måste se! Kan du länka eller tagga mig?
Vill också se :d

11 sep, 2014 17:23

Borttagen

Avatar


Den 20:e så SKA jag våga prata med folk, så det så.

--------------------

"Madde bjöd ju oss förra gången"
nä hennes mamma fick gratis biljetter åt oss för att hon jobbar på teatern

tänker i alla fall ljuga och säga att jag inte kan, meeeeen ...

11 sep, 2014 17:27

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X)
Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk.

Måste se! Kan du länka eller tagga mig?

Jag kan nog länka. Det är skitläskigt. Jag gör det egentligen bara för att bloggen inte kan lägga upp det för att jag säger inte så mycket i klippet.
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Fellrendión:
Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X)
Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk.


Ooooh kan du länka sen? :3 Jag vet inte om jag vågar slänga upp videos på min eftersom jag aldrig kommer på vad jag ska säga!

Det kan jag väl men jag tror inte att det är något att se egentligen för jag säger inget utan det är bara att jag öppnar en låda med en fandomsak som jag beställt. Något klipp där jag gör något på riktigt vågar jag inte. Det är alldeles för läskigt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

11 sep, 2014 17:30

Borttagen

Avatar


Jag blev så glad över att ÄNTLIGEN få mitt mecenatkort så jag beställde en biljett med studentrabatt för att se min stora idol/kändiscrush live på onsdag! Jag ska se honom live två dagar senare också, fast i ett helt annat sammanhang (det ena är standup, det andra är som panelmedlem i ett TV-program)! Han gör mig så varm och mysig i maggropen ♥

Jag älskar att kunna göra sådant, att bo någonstans där det händer saker jag gillar utan att behöva resa långt, planera eller betala massa extrakostnader! Där de ska spela in TV är granne med min skola, det är ju superpraktiskt!

11 sep, 2014 17:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev så glad över att ÄNTLIGEN få mitt mecenatkort så jag beställde en biljett med studentrabatt för att se min stora idol/kändiscrush live på onsdag! Jag ska se honom live två dagar senare också, fast i ett helt annat sammanhang (det ena är standup, det andra är som panelmedlem i ett TV-program)! Han gör mig så varm och mysig i maggropen ♥

Jag älskar att kunna göra sådant, att bo någonstans där det händer saker jag gillar utan att behöva resa långt, planera eller betala massa extrakostnader! Där de ska spela in TV är granne med min skola, det är ju superpraktiskt!

Får man gissa vem det är?
Spoiler:
Tryck här för att visa!Anders

11 sep, 2014 17:32

Fellrendión
Elev

Avatar

+3


Choppa & Klaestron:

Funkar den? o_O
*AWKWARD*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

11 sep, 2014 17:36

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Choppa & Klaestron:

Funkar den? o_O
*AWKWARD*


haha ååååh så himla söt du är Du ser ut som en ung snape!! Älskar ditt hår!

och i slutet, var det en katt eller? x) Hördes som att den ramlade ner lr välte ngt eller nått

Så söt du är måste bara säga det en gång till!

11 sep, 2014 17:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Choppa & Klaestron:

Funkar den? o_O
*AWKWARD*

Ja, det gör den.
Åh vad fin! *avundsjuk* Var köpte du den?

11 sep, 2014 17:41

Frivolt
Elev

Avatar


Äter lussebullar!! Inge konstigt alls...

11 sep, 2014 17:46

Fellrendión
Elev

Avatar


Frivolt: En ung Snape? xD

Choppa: Hos Science Fiction Bokhandeln. Men den är dock väääldigt dyr så det är bara ett under att jag fick den. 1199 kostade den. T_T

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

11 sep, 2014 17:49

1 2 3 ... 17751 17752 17753 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.