@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen Jo de är ju här om ett par timmar så kanske ska ta och göra middag redan nu ahah jaa kanske bäst o göra det Ja inte för att jag tror jag stör så mycket, men jag måste klä på mig annars haha precis o det är ju nog jobbigt Jaaaaa iaf när man inte är jättepepp på dagen överlag
11 sep, 2014 16:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ''jag fattar inte hur 11-åriga flickor här kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies'' tycker det var en rätt onödig lapp. hate me if you want to. Skrivet av Borttagen: Jag vet, blev så himla sur av det. Man har rätt till kärlek oavsett ålder, och man ska kunna älska vem som helst. ''jag fattar inte hur 11-åriga flickor här kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies'' tycker det var en rätt onödig lapp. hate me if you want to. Då kan man ju svara med: Jag fattar inte hur 11 åriga flickor kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies". Secchan & Klaestron: Så märkligt... jag kan inte tänka mig hur jag skulle reagera om jag var med då allting hände. Det var samma år som jag föddes och jag fick först veta det då det fyllde 10 år.
11 sep, 2014 16:13 |
|
Klaestron
Elev |
Fellrendión jag var 11 år när det hela hände, fick reda på det avmin kompis pappa när vi kom hem ifrån skolan - blev inte så mycket lek som det var planerat den dagen
11 sep, 2014 16:16 |
|
Borttagen
|
Fellrendión: Det hände runt kl 15 svensk tid och då hade jag nyss kommit hem från skolan. Hade nyss börjat femman. Mamma hade också nyss kommit hem och bad mig komma in i vardagsrummet.
Innan det hände var flygplatssäkerhet en helt annan grej. På 90-talet när min familj flög på semester tillsammans så kunde pappa fråga flygpersonalen ifall det gick bra att jag fick titta in i cockpitten Bloggade om det 2011 t o m: http://elinchan.blogspot.se/2011/09/911.html 11 sep, 2014 16:21 |
|
Borttagen
|
Om inte den här flygkrashen skulle ha skett så skulle jag ha bott i USA i några år:a
Min pappa hade fått ett jobb där. Jag är född 2001, så det här hände exakt en månad innan jag föddes :s 11 sep, 2014 16:45 |
|
Klaestron
Elev |
Spenderat de senaste 20min i väntan på att pärorna ska koka - Barnlåset var igång så vattnet är iskallt.
11 sep, 2014 17:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X)
Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk.
11 sep, 2014 17:09 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X) Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk. Ooooh kan du länka sen? :3 Jag vet inte om jag vågar slänga upp videos på min eftersom jag aldrig kommer på vad jag ska säga!
11 sep, 2014 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Är på väg att posta min första youtube-video (från min egna kanal). Läskigt! X) Denna dagen är awesome fast att jag är sjuk. Måste se! Kan du länka eller tagga mig? 11 sep, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
alltså ibland vill jag bara lägga mig ner på golvet och gråta över musik.
är ensam hemma. lyssnar på musik på högsta volymen och familjen kommer inte hem förrän inatt och musiken gör mig väldig emotional. och jag vill ha chips. och jag vill ut och springa. 11 sep, 2014 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen