@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
''jag fattar inte hur 11-åriga flickor här kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies'' tycker det var en rätt onödig lapp. hate me if you want to.
11 sep, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kintsugi: Månaders av småskrivande slog över till något nytt. Senaste tre veckorna har vi skrivit +300 meddelanden till varandra varje dag och (när tid från jobb och fritidsintressen samt tidsskillnaden klaffat) skype'at 10h totalt. Distansen mellan oss är som ett frustrerande vakuum som irriterar hjärtat och magens alla fjärilar. Några månader till, sedan vandrar vi runt med klockor som visar samma klockslag åtminstone för några veckor. ♥ Gawd vad romantiskt det lät :O Blir lite avis! Haha jaa, alltså, jag är lite avis på mig själv. Och förvånad över att det känns som att jag är "redo" på något vis. För ett år sedan hade jag haft panik, ifrågasatt alla komplikationer och begränsningar ett seriöst förhållande skulle medföra. Men nu känns det helt enkelt perfekt! ..mvh NYKÄR tönt. Den där nykära känslan är helt underbar. Saknar den lite faktiskt så liiiiite avis här med kanske Men jag är också sjukt glad för din skull! 11 sep, 2014 15:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen 11 sep, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ''jag fattar inte hur 11-åriga flickor här kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies'' tycker det var en rätt onödig lapp. hate me if you want to. Skrivet av Borttagen: Jag vet, blev så himla sur av det. Man har rätt till kärlek oavsett ålder, och man ska kunna älska vem som helst.''jag fattar inte hur 11-åriga flickor här kan kalla sig bisexuella herregud ni ska ju fortfarande leka med barbies'' tycker det var en rätt onödig lapp. hate me if you want to. 11 sep, 2014 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: 13 åt har gått sedan terrorattackerna vid WTC. Det sjuka är att jag fortfarande minns den dagen även om jag bara var 10 år gammal och inte alls förstod innebörden av vad som hänt. (Jag blev mest bara trött på att det alltid var samma bilder som visades hela tiden överallt på TVn). Men 2011 under 10 års jubiléet så lade SVT upp nyhetssändningen från när det precis hänt på SVTplay och jag såg den då. Och då förstod jag. 20 år gammal förstod jag vad som hänt och då satt jag framför datorn och grät. 11 sep, 2014 15:48 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen Jo de är ju här om ett par timmar så kanske ska ta och göra middag redan nu
11 sep, 2014 15:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen Jo de är ju här om ett par timmar så kanske ska ta och göra middag redan nu ahah jaa kanske bäst o göra det 11 sep, 2014 16:02 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Orkar inte med mig själv, har skjutit upp alla mina läxor till idag som är sista dagen för dem att bli klara (det är ca 4 stycken läxor), och nu är jag superstressad! Men istället för att göra dem sitter jag nu här.... Vad är det för läxor? Kanske du kommer underfund med att det är bättre att göra skiten på en gång nästa gång ![]()
11 sep, 2014 16:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen Jo de är ju här om ett par timmar så kanske ska ta och göra middag redan nu ahah jaa kanske bäst o göra det Ja inte för att jag tror jag stör så mycket, men jag måste klä på mig annars
11 sep, 2014 16:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Kombon har städat bort mina saker från vardagsrummet inför kvällens cellgrupp-träff. This is how I feel; ![]() Du får rigga upp med en massa gott och tvserier/filmer så ska nu nog se att du överlever kvällen Jo de är ju här om ett par timmar så kanske ska ta och göra middag redan nu ahah jaa kanske bäst o göra det Ja inte för att jag tror jag stör så mycket, men jag måste klä på mig annars haha precis o det är ju nog jobbigt 11 sep, 2014 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen