The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; Yaas Om jag vinner på lotto ska jag fan fixa det
23 aug, 2015 17:48 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; Yaas Om jag vinner på lotto ska jag fan fixa det Yess do it cx
23 aug, 2015 17:49 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u;
23 aug, 2015 18:12 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3
23 aug, 2015 18:15 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Äsch Har ÄNTLIGEN börjat fått månadspeng
23 aug, 2015 18:17 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Äsch Har ÄNTLIGEN börjat fått månadspeng Och jag kan säkert muta mina föräldrar att ge mig några månadspengar i förskott cx
23 aug, 2015 18:18 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Skulle vara så kul ändå att träffa alla underbara pies Haha ja xD " The Pie Club" skulle bli " The Poor Club" :3
23 aug, 2015 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-23 kl. 18:30
|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Skulle vara så kul ändå att träffa alla underbara thepieclubbare ( ??? Wtf vad säger man ens XD XD XD) Haha ja xD " The Pie Club" skulle bli " The Poor Club" :3 PIES SÄGER MAN OMG
23 aug, 2015 18:23 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Skulle vara så kul ändå att träffa alla underbara thepieclubbare ( ??? Wtf vad säger man ens XD XD XD) Haha ja xD " The Pie Club" skulle bli " The Poor Club" :3 PIES SÄGER MAN OMG Omg juste!!!!!! WHAT KIND OF PERSON AM I! Jag glömde helt mindblown! ( ändrar)
23 aug, 2015 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Safir: Kim Potter Hahah sure ;3 Nejmen serously, tänk vad underbart det vore med en stor träff för alla i tpc? Liksom vi möts på mitten, typ i Stockholm och sen bor vi på hotell allihopa tillsammans i säg en eller två nätter och går på Gröna lund, shoppar, sitter i parker och pratar... Det vore fantastiskt ;u; OMG! Yass dröm ;u; I know ;-; Alla skulle vara f1 fattiga efteråt men well x3 Skulle vara så kul ändå att träffa alla underbara thepieclubbare ( ??? Wtf vad säger man ens XD XD XD) Haha ja xD " The Pie Club" skulle bli " The Poor Club" :3 PIES SÄGER MAN OMG Omg juste!!!!!! WHAT KIND OF PERSON AM I! Jag glömde helt mindblown! ( ändrar) SRSLY DET SKULLE VARA PERFEKT... Vi kan ta en Finlandsfärja, bo i en lyxhytt, skaffa ert klubbhus i Åbo och aldrig komma tillbaka... DOESN'T THAT SOUND AMAZING?? 23 aug, 2015 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen