@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Haha, fast det är skitmånga inlloggade där emellan xdDet jobbiga med att det är höst och skol/jobb-veckor och att sommarlov och semester är slut är att det är så få som är inloggade såhär sent på nätterna D: Och att det är så få som är inloggade tidigt på mornarna D: Feeling so alone D: 11 sep, 2014 07:22 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 08:43 |
|
Solkatten
Elev |
9/11
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2014 08:46 |
|
Ginny00
Elev |
Hatar den här skoldagen
11 sep, 2014 09:28 |
|
Borttagen
|
Åh. Blir så j*vla förbannad.
Bara för att jag ser "svensk", måste det betyda att jag är ett rasistiskt svin? Vi hade information om de olika partierna, och jag vet redan vem jag ska rösta på i Skolvalet så jag kollade bara runt snabbt. När jag kom ut så sa jag till en lärare att jag redan vet vem jag ska svara på, och jag svarade att jag inte vill säga det. DIREKT sa en kille till mig "Ah, du ska säkert rösta på SD." Blev riktigt förbannad och sa "Min mamma är en invandrare, varför skulle jag rösta på dem?" Varken min mamma eller pappa är svensk. Min mamma kom till Sverige som 2-åring och min pappa bor inte ens i Sverige.. 11 sep, 2014 09:31 |
|
Beben
Elev |
11 sep, 2014 09:55 |
|
Fellrendión
Elev |
11 sep, 2014 10:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: 13 åt har gått sedan terrorattackerna vid WTC. Det sjuka är att man minns exakt vad man gjorde när man fick höra nyheten.
11 sep, 2014 10:08 |
|
Frivolt
Elev |
11 sep, 2014 11:09 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen