@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
10 sep, 2014 21:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kintsugi: Månaders av småskrivande slog över till något nytt. Senaste tre veckorna har vi skrivit +300 meddelanden till varandra varje dag och (när tid från jobb och fritidsintressen samt tidsskillnaden klaffat) skype'at 10h totalt. Distansen mellan oss är som ett frustrerande vakuum som irriterar hjärtat och magens alla fjärilar. Några månader till, sedan vandrar vi runt med klockor som visar samma klockslag åtminstone för några veckor. ♥ Gawd vad romantiskt det lät :O Blir lite avis! Haha jaa, alltså, jag är lite avis på mig själv. Och förvånad över att det känns som att jag är "redo" på något vis. För ett år sedan hade jag haft panik, ifrågasatt alla komplikationer och begränsningar ett seriöst förhållande skulle medföra. Men nu känns det helt enkelt perfekt! ..mvh NYKÄR tönt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 sep, 2014 21:47 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Anna-chan: Jag kom precis på att vi har SO-prov imorgon o.o Smart Anna, smart x) Oooh vilket ämne? Hisotria :3 Det är om flodkulturer typ ^^ Join the dark side, we have cookies~
10 sep, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
SHIT
Jag har inte övat något på franskaläxan och det är förhör imorgon. 10 sep, 2014 21:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
10 sep, 2014 22:28 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på Harry Potter och fången från Azkaban på tv ♥
10 sep, 2014 22:50 |
|
Fellrendión
Elev |
11 sep, 2014 00:32 |
|
Frivolt
Elev |
Det jobbiga med att det är höst och skol/jobb-veckor och att sommarlov och semester är slut är att det är så få som är inloggade såhär sent på nätterna D: Och att det är så få som är inloggade tidigt på mornarna D:
Feeling so alone D: 11 sep, 2014 00:56 |
|
Fellrendión
Elev |
11 sep, 2014 01:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
11 sep, 2014 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen