@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2014 21:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig96: Jag hittar inte min andra toffla ![]() fryser om foten ........................................................................................skrivet den: 7 feb, 2014 22:18 Yeey jag hittade min toffla Haha, hittade det här på sidan 15530 Haha! Oj! Du måste ha letat länge? xD nja, jag letade i början. Men nyligen städade mamma bastun, det var mycket kläder där o då hittade hon den! 10 sep, 2014 21:15 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag kom precis på att vi har SO-prov imorgon o.o Smart Anna, smart x)
Join the dark side, we have cookies~
10 sep, 2014 21:16 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig96: Jag hittar inte min andra toffla ![]() fryser om foten ........................................................................................skrivet den: 7 feb, 2014 22:18 Yeey jag hittade min toffla Haha, hittade det här på sidan 15530 Haha! Oj! Du måste ha letat länge? xD nja, jag letade i början. Men nyligen städade mamma bastun, det var mycket kläder där o då hittade hon den! Egentligen frågade jag om hur du hittade inlägget i denna tråden men skitsamma, det är är ändå intressant hur det kunde ta en sån tid.
10 sep, 2014 21:19 |
|
Beben
Elev |
Vet inte hur man stänger av min TV och filmen sattes på igen, av sig själv. Och jag får inte ner volymen..
10 sep, 2014 21:19 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag kom precis på att vi har SO-prov imorgon o.o Smart Anna, smart x) Oooh vilket ämne?
10 sep, 2014 21:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig96: Jag hittar inte min andra toffla ![]() fryser om foten ........................................................................................skrivet den: 7 feb, 2014 22:18 Yeey jag hittade min toffla Haha, hittade det här på sidan 15530 Haha! Oj! Du måste ha letat länge? xD nja, jag letade i början. Men nyligen städade mamma bastun, det var mycket kläder där o då hittade hon den! Egentligen frågade jag om hur du hittade inlägget i denna tråden men skitsamma, det är är ändå intressant hur det kunde ta en sån tid. jaa, de ja. Jag visste att jag skrivit det när jag kom hem från min praktik på Åland efter att ha bott där i 2 månader. Och jag kom hem den 6. februari. Så jag hittade det ganska snabbt! 10 sep, 2014 21:22
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-10 kl. 21:23
|
|
Anna-chan
Elev |
Idag när jag var påväg hem så gick det förbi en kille utanför bilen, och jag såg inte hans ansikte. Men jag hade ändå den här känslan av att jag kände igen honom... Sedan vänder han sig halvt om för att han ska korsa vägen och det är då jag ser det - det är min kompis storebror. Det komiska? Jag har sett honom EN GÅNG i hela mitt liv (två med idag, lol) och kommer ihåg hur han ser ut... Jag känner mig som något sjukt creep, lol XD
Join the dark side, we have cookies~
10 sep, 2014 21:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Månaders av småskrivande slog över till något nytt.
Senaste tre veckorna har vi skrivit +300 meddelanden till varandra varje dag och (när tid från jobb och fritidsintressen samt tidsskillnaden klaffat) skype'at 10h totalt. Distansen mellan oss är som ett frustrerande vakuum som irriterar hjärtat och magens alla fjärilar. Några månader till, sedan vandrar vi runt med klockor som visar samma klockslag åtminstone för några veckor. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 sep, 2014 21:37 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Månaders av småskrivande slog över till något nytt. Senaste tre veckorna har vi skrivit +300 meddelanden till varandra varje dag och (när tid från jobb och fritidsintressen samt tidsskillnaden klaffat) skype'at 10h totalt. Distansen mellan oss är som ett frustrerande vakuum som irriterar hjärtat och magens alla fjärilar. Några månader till, sedan vandrar vi runt med klockor som visar samma klockslag åtminstone för några veckor. ♥ Gawd vad romantiskt det lät :O Blir lite avis!
10 sep, 2014 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen