@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
10 sep, 2014 19:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag funderade på en sak, kan det vara så att Pippi är en häxa??
Jag menar hon flög ju på kvast och cyklade utan hjul... 10 sep, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Måste fortsätta på min jobbiga svenska-läxa... rädda mig någon!
10 sep, 2014 19:50 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Nordanhym: NEHE NU SKITER JAG I DETTA! Nu ska jag fasiken spela RCT3! Rökte igår min sista cigg, bestämt mig för att sluta röka efter över 8 år av daglig rökning. Så jag är INTE glad idag! Jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt. Försökte skriva på mina FF's, mina böcker, skriva en dikt, skriva på bloggarna, blogga på tumblr... Inget går för jag är så jävla röksugen! MEN jag ska INTE ge upp! Ska fan kämpa på som sjutton! Men det suger verkligen att vara såhär jäkla röksugen... KÄMPA KÄMPA! TACK! Jobbar på det xD Har inte rökt sen klockan elva igår kväll ![]()
10 sep, 2014 19:57 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Nordanhym: NEHE NU SKITER JAG I DETTA! Nu ska jag fasiken spela RCT3! Rökte igår min sista cigg, bestämt mig för att sluta röka efter över 8 år av daglig rökning. Så jag är INTE glad idag! Jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt. Försökte skriva på mina FF's, mina böcker, skriva en dikt, skriva på bloggarna, blogga på tumblr... Inget går för jag är så jävla röksugen! MEN jag ska INTE ge upp! Ska fan kämpa på som sjutton! Men det suger verkligen att vara såhär jäkla röksugen... KÄMPA KÄMPA! TACK! Jobbar på det xD Har inte rökt sen klockan elva igår kväll *applåderar* c:
10 sep, 2014 20:01 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Nordanhym: NEHE NU SKITER JAG I DETTA! Nu ska jag fasiken spela RCT3! Rökte igår min sista cigg, bestämt mig för att sluta röka efter över 8 år av daglig rökning. Så jag är INTE glad idag! Jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt. Försökte skriva på mina FF's, mina böcker, skriva en dikt, skriva på bloggarna, blogga på tumblr... Inget går för jag är så jävla röksugen! MEN jag ska INTE ge upp! Ska fan kämpa på som sjutton! Men det suger verkligen att vara såhär jäkla röksugen... KÄMPA KÄMPA! TACK! Jobbar på det xD Har inte rökt sen klockan elva igår kväll *applåderar* c: Tack ska åka till affären å köpa cola xD Sen blir det Harry Potter ![]()
10 sep, 2014 20:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 sep, 2014 20:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag är trött! Jag med, men måste gå upp ur sängen, min roomie gick och låste inte dörren
10 sep, 2014 20:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag hittar inte min andra toffla ![]() fryser om foten ........................................................................................skrivet den: 7 feb, 2014 22:18 Yeey jag hittade min toffla Haha, hittade det här på sidan 15530 10 sep, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
Igår var jag och såg Glada Hudik Teaterns föreställning "Trollkarlen från Oz" och jag är käääääär!! ♥
10 sep, 2014 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen