@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
KAN INTE KOMMA ÖVER DET ATT JAG HAR EN AV SVERIGES BÄSTA HOCKEYMÅLVAKTERS AUTOGRAF!!! :'
10 sep, 2014 18:37 |
|
Beben
Elev |
Här har vi en liten sjukling..
Ska gosa ner mig i min säng och (för första gången :o) se Harry Potter på engelska.. Godnatt my lovers! 10 sep, 2014 18:43 |
|
Kim Potter
Elev |
10 sep, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Varför får vi så skumma saker att göra i svenskan?? I läxa har vi att kolla på en 30 min lång video om olika dialekter och anteckna lite från den, jag kan säga att jag har kommit 6 min på den..
10 sep, 2014 18:55 |
|
Frivolt
Elev |
Av nån konstig anledning har jag bestämt mig för att fara på dansen iaf....Jag kommer att dö så jaa, då vet ni!!
Jag vill ha en tardis-kista och det ska stå Mischief Managed på min gravsten! Okej? 10 sep, 2014 18:57 |
|
potterflicka
Elev |
Testade Sims 4 idag - funderar faktiskt på att köpa det!
10 sep, 2014 18:58 |
|
Seamuss
Elev |
Att göra egna maränger kanske jag får göra imorgon, känner inte riktigt för att ställa mig och göra det nu...
En text du nyss läst 10 sep, 2014 19:01 |
|
lumos1
Elev |
Har sträckt en lårmuskel och måste vila den, alltså jäklar vad svårt det är att inte börja dansa hela tiden (är hemma själv, jag dansar typ alltid runt ahahah) :c
;;
10 sep, 2014 19:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har matteprov imorgon. Suck!!
Kör på mina dolda talanger som vanligt bara 10 sep, 2014 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Varför gick jag? Aja, bara att stå ut i 2h då
10 sep, 2014 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen