@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du kanske inte ska kolla om du inte sett eller läst sjätte delen ut av Harry Potter.
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2014 17:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() *kramkramkram* Det är inte kul ska du veta, kan knappt röra mig ur fläcken. Jag vet inte hur jag kunde bli såhär dålig, och hur jag fick huvudverken, ja det är ett mysterium på högsta grad. Du vill själv inte vara med om detta, det är jag säker på, om du skulle det så vet du vad jag pratar om. Jag tror aldrig att jag själv har varit med om det, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. But, it's just so... Så... Orättvist... Du ska väl heller inte behöva må skit för vem-vet-vilken-anledning ;-; Jag hoppas att det går över för det kan verkligen inte vara kul att må så dåligt, det är liksom... Hemskt. Som sagt, jag hoppas verkligen att det går över snabbt, riktigt snabbt, typ om några minuter (sekunder hade varit ännu bättre, men det känns för orealistiskt). Så ja, jag hoppas verkligen att du blir bättre och att det går över! ;-; Jag säger inte att du mått så dåligt nån gång, men det kan kanske komma nån gång i framtiden när du minst anar det 10 sep, 2014 17:39 |
|
Beben
Elev |
10 sep, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Jag försöker komma på något mer att skriva xD
10 sep, 2014 17:42 |
|
Beben
Elev |
10 sep, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Alltså idag så fick N ett tuggummi från A och han ba "Ty bror"
LIKSOM WAT 10 sep, 2014 17:47 |
|
Seamuss
Elev |
Är fortfarande inte klar med mina läxor, så kan inte göra egna maränger än!
En text du nyss läst 10 sep, 2014 17:53 |
|
Nordanhym
Elev |
NEHE NU SKITER JAG I DETTA!
Nu ska jag fasiken spela RCT3! Rökte igår min sista cigg, bestämt mig för att sluta röka efter över 8 år av daglig rökning. Så jag är INTE glad idag! Jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt. Försökte skriva på mina FF's, mina böcker, skriva en dikt, skriva på bloggarna, blogga på tumblr... Inget går för jag är så jävla röksugen! MEN jag ska INTE ge upp! Ska fan kämpa på som sjutton! Men det suger verkligen att vara såhär jäkla röksugen... ![]()
10 sep, 2014 17:56 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som vill komma hit o ge mig massage? D:
10 sep, 2014 18:17 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Nordanhym: NEHE NU SKITER JAG I DETTA! Nu ska jag fasiken spela RCT3! Rökte igår min sista cigg, bestämt mig för att sluta röka efter över 8 år av daglig rökning. Så jag är INTE glad idag! Jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt. Försökte skriva på mina FF's, mina böcker, skriva en dikt, skriva på bloggarna, blogga på tumblr... Inget går för jag är så jävla röksugen! MEN jag ska INTE ge upp! Ska fan kämpa på som sjutton! Men det suger verkligen att vara såhär jäkla röksugen... KÄMPA KÄMPA!
10 sep, 2014 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen