@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår
10 sep, 2014 16:16 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yeey!! Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår 10 sep, 2014 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Åh, kul! Skrivet av Borttagen: Yeey!! Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår Jag tror att det blir färg för mig, eftersom att toningen lär försvinna så fort och jag vill ha kvar den lila färgen länge ^^ 10 sep, 2014 16:18 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag tonade ju en dipdye och den har redan börjat försvinna Skrivet av Beben: Åh, kul! Skrivet av Borttagen: Yeey!! Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår Jag tror att det blir färg för mig, eftersom att toningen lär försvinna så fort och jag vill ha kvar den lila färgen länge ^^ 10 sep, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Ja, det är ju det negativa med toning (om man bli nöjd, alltså)Skrivet av Borttagen: Ja, jag tonade ju en dipdye och den har redan börjat försvinna Skrivet av Beben: Åh, kul! Skrivet av Borttagen: Yeey!! Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår Jag tror att det blir färg för mig, eftersom att toningen lär försvinna så fort och jag vill ha kvar den lila färgen länge ^^ Jag har bara tonat slingor en gång, den andra gången så färgade jag slingorna och så färgade jag det rött hah, så jag har inte särskilt stor erfarenhet med toning cx 10 sep, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: We're dead together cx1D's nya låt kommer bli min död. Lovar. 10 sep, 2014 16:21 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är bra om man bara ska ha det litegrann, eller om man bara ska testaSkrivet av Beben: Ja, det är ju det negativa med toning (om man bli nöjd, alltså)Skrivet av Borttagen: Ja, jag tonade ju en dipdye och den har redan börjat försvinna Skrivet av Beben: Åh, kul! Skrivet av Borttagen: Yeey!! Om en vecka och ungefär två timmar så har jag lila hår Jag tror att det blir färg för mig, eftersom att toningen lär försvinna så fort och jag vill ha kvar den lila färgen länge ^^ Jag har bara tonat slingor en gång, den andra gången så färgade jag slingorna och så färgade jag det rött hah, så jag har inte särskilt stor erfarenhet med toning cx 10 sep, 2014 16:22 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Mår illa drack 1 liter grön te
10 sep, 2014 16:33 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Mina händer luktar manparfym sjukt mycket, don't ask why
10 sep, 2014 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() *kramkramkram* Det är inte kul ska du veta, kan knappt röra mig ur fläcken. Jag vet inte hur jag kunde bli såhär dålig, och hur jag fick huvudverken, ja det är ett mysterium på högsta grad. Du vill själv inte vara med om detta, det är jag säker på, om du skulle det så vet du vad jag pratar om. Migrän? Nope, har inte migrän, mår bara allmänt piss och har en riktigt hemsk huvudverk 10 sep, 2014 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen