@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
idag sprang vi 2km test på idrotten i skolan. det gick faktiskt rätt bra! fick 10- som vitsord. sen så spelade vi fotboll resten av tiden och det var kul. läraren var inte ens där så det var oseriöst och det finns inget roligare än att oseriöst spela lagsporter hahah
10 sep, 2014 14:29 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Känner mig trött och slut, som att jag inte kan slappna av (mer än vanligt). Känns som att jag har feber och lite ont i halsen.... Och jag har dans ikväll, som jag inte ens är lite peppad på att gå på men som jag borde gå på... Spoiler: Tryck här för att visa! Aaaaw, mys ner dig med en kopp te och försök vila med en bra film? Spoiler: Tryck här för att visa!
10 sep, 2014 14:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Känner mig trött och slut, som att jag inte kan slappna av (mer än vanligt). Känns som att jag har feber och lite ont i halsen.... Och jag har dans ikväll, som jag inte ens är lite peppad på att gå på men som jag borde gå på... Spoiler: Tryck här för att visa! Aaaaw, mys ner dig med en kopp te och försök vila med en bra film? Spoiler: Tryck här för att visa! Jaa, ska väl göra så ^^ Äter chips nu iaf så kanske det kan kännas bättre sen Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2014 14:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Känner mig trött och slut, som att jag inte kan slappna av (mer än vanligt). Känns som att jag har feber och lite ont i halsen.... Och jag har dans ikväll, som jag inte ens är lite peppad på att gå på men som jag borde gå på... Spoiler: Tryck här för att visa! Aaaaw, mys ner dig med en kopp te och försök vila med en bra film? Spoiler: Tryck här för att visa! Jaa, ska väl göra så ^^ Äter chips nu iaf så kanske det kan kännas bättre sen Spoiler: Tryck här för att visa! Oh äter nacho chips här :3 Spoiler: Tryck här för att visa!
10 sep, 2014 14:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Känner mig trött och slut, som att jag inte kan slappna av (mer än vanligt). Känns som att jag har feber och lite ont i halsen.... Och jag har dans ikväll, som jag inte ens är lite peppad på att gå på men som jag borde gå på... Spoiler: Tryck här för att visa! Aaaaw, mys ner dig med en kopp te och försök vila med en bra film? Spoiler: Tryck här för att visa! Jaa, ska väl göra så ^^ Äter chips nu iaf så kanske det kan kännas bättre sen Spoiler: Tryck här för att visa! Oh äter nacho chips här :3 Spoiler: Tryck här för att visa! oooh omnooom Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2014 14:57 |
|
Seamuss
Elev |
Vill ha maränger.. kan göra egna sen när jag gjort mina läxor
En text du nyss läst 10 sep, 2014 15:04 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill inte dansa ikväll D: Jag känner mig inte alls på topp och jag vill inteeee D:
Får jag slippa? D: Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2014 15:45 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill inte dansa ikväll D: Jag känner mig inte alls på topp och jag vill inteeee D: Får jag slippa? D: Spoiler: Tryck här för att visa! Men om du håller på bli sjuk borde du inte riskera att träna D:
10 sep, 2014 16:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag vill inte dansa ikväll D: Jag känner mig inte alls på topp och jag vill inteeee D: Får jag slippa? D: Spoiler: Tryck här för att visa! Men om du håller på bli sjuk borde du inte riskera att träna D: Jaa alltså jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är som vanligt att det är stressen/ångesten osv som är boven D: men tror jag bestämmer mig för att jag håller på att bli sjuk...lixom, bättre o vila än o riskera ngt 10 sep, 2014 16:10 |
|
Beben
Elev |
10 sep, 2014 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen