@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på Jag vet inte heller vad jag ska rösta på såhär 4e gången jag röstar. Jag röstar nog egoistiskt i slutändan!
10 sep, 2014 08:47 |
|
Borttagen
|
Har 3 no-lektioner idag:c nooo!
Men har i alla fall håltimme nu, yay :d 10 sep, 2014 12:04 |
|
Borttagen
|
Är hemma från skolan. c:
10 sep, 2014 12:05 |
|
Frivolt
Elev |
Fefo :'( Funkar inte...alls.... Nån som vet nån som kan ordna det, iaf så att man vet hur länge det kan fungera (hur länge någon orkar få det att fungera) så att man lixom kan ta ett ordentligt farväl av denna underbara sida D:
Fefoo :'( 10 sep, 2014 12:09 |
|
Beben
Elev |
10 sep, 2014 12:13 |
|
Solkatten
Elev |
Är också förkyld vilket jag har varit sedan i måndags... har fått hosta nu också.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2014 12:33 |
|
Frivolt
Elev |
Jag har ingen lust att dansa ikväll
Aja, ska väl gå ändå men iaf.. bleeh!! 10 sep, 2014 12:36 |
|
Beben
Elev |
jag är jättearg på min mamma, och jag måste gå hem till henne.
Kommer typ ta sönder något, blä. Hatar när föräldrar bråkar så mycket att det tillslut går över barnen.. Ska nog färga håret bara för att jävlas med henne, eftersom att jag får av pappa. 10 sep, 2014 13:10 |
|
Klaestron
Elev |
10 sep, 2014 13:44 |
|
Frivolt
Elev |
Känner mig trött och slut, som att jag inte kan slappna av (mer än vanligt). Känns som att jag har feber och lite ont i halsen....
Och jag har dans ikväll, som jag inte ens är lite peppad på att gå på men som jag borde gå på... Spoiler: Tryck här för att visa! 10 sep, 2014 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen