@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
9 sep, 2014 22:28 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2014 22:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() *kramkramkram* Det är inte kul ska du veta, kan knappt röra mig ur fläcken. Jag vet inte hur jag kunde bli såhär dålig, och hur jag fick huvudverken, ja det är ett mysterium på högsta grad. Du vill själv inte vara med om detta, det är jag säker på, om du skulle det så vet du vad jag pratar om. Migrän? 9 sep, 2014 22:31 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() *kramkramkram* Det är inte kul ska du veta, kan knappt röra mig ur fläcken. Jag vet inte hur jag kunde bli såhär dålig, och hur jag fick huvudverken, ja det är ett mysterium på högsta grad. Du vill själv inte vara med om detta, det är jag säker på, om du skulle det så vet du vad jag pratar om. Jag tror aldrig att jag själv har varit med om det, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall. But, it's just so... Så... Orättvist... Du ska väl heller inte behöva må skit för vem-vet-vilken-anledning ;-; Jag hoppas att det går över för det kan verkligen inte vara kul att må så dåligt, det är liksom... Hemskt. Som sagt, jag hoppas verkligen att det går över snabbt, riktigt snabbt, typ om några minuter (sekunder hade varit ännu bättre, men det känns för orealistiskt). Så ja, jag hoppas verkligen att du blir bättre och att det går över! ;-; Join the dark side, we have cookies~
9 sep, 2014 22:31 |
|
Beben
Elev |
9 sep, 2014 22:31 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2014 22:32 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Harry är weird xD Skrivet av Borttagen: Han kommer typ ge Grace kvarsittning, så jobbig som hon är i skolan xDHarry är weird xD 9 sep, 2014 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Ja hahhahaha cx Skrivet av Borttagen: Harry är weird xD Skrivet av Borttagen: Han kommer typ ge Grace kvarsittning, så jobbig som hon är i skolan xD Harry är weird xD 9 sep, 2014 22:37 |
|
Syrup
Elev |
Har varit statist nu i ca 1h, efter 2h dröjestid på grund av vädret, men nu är det gjort! Och jag stinker säkert cigarettrök just nu också... Heh x) Men det var extremt kul och trevligt i alla fall, och alla fick sig nog ett litet gott skratt eller drog på läpparna på grund av ena statistens skratt och kommentarer... XD
9 sep, 2014 23:42 |
|
Borttagen
|
Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på
Och för övrigt så skapar jag just nu en spellista utan Seremedy-låtar. Den ska jag lyssna på ända tills efter konserten, för det har jag bestämt mig för att försöka göra cx 10 sep, 2014 08:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen