@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
lama only if you buy me a place to live in kansas
Hai 9 sep, 2014 21:34 |
|
Lucy och Rose
Elev |
9 sep, 2014 21:55 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Mmmhh fyller år om 18 dagar.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 9 sep, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Ligger i min säng och seriöst gråter :'(
9 sep, 2014 22:03 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; Join the dark side, we have cookies~
9 sep, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. 9 sep, 2014 22:14 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() ![]() If I could, I would make it disappear, but sadly I can not. Instead, I hope this cat can make you feel better (Jag vet inte varför jag valde just den gifen, men antagligen för att den är söt och lite rolig och det brukar i alla fall hjälpa mig att må lite bättre, sorry om du inte gillar katter c: )Join the dark side, we have cookies~
9 sep, 2014 22:21
Detta inlägg ändrades senast 2014-09- 9 kl. 22:26
|
|
Beben
Elev |
9 sep, 2014 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: möh?!!? XD Alien outbildade or what xD 9 sep, 2014 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: Ligger i min säng och seriöst gråter :'( Varför? o.o ;-; För att jag seriöst mår så j*vla dåligt och har sån hemsk huvudverk. Jag har aldrig mått såhär dåligt tidigare och jag vill bara skrika på grund av det och så har vi den där hemska huvudverken som bara får mig att skrika den med. Jag klarar inte av detta. Kommer säkert inte kunna somna sen. :'( Om jag skulle somna och jag vaknar imorn vill jag bara att det här ska vara borta. Jag mår så himla dåligt så det är nästan obeskrivligt. No. Just no. Det är hemskt. Jag önskar att du kunde slippa det och att det kunde försvinna och gaaaaah ;-; Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas att det blir bättre! Kram♥ ![]() *kramkramkram* Det är inte kul ska du veta, kan knappt röra mig ur fläcken. Jag vet inte hur jag kunde bli såhär dålig, och hur jag fick huvudverken, ja det är ett mysterium på högsta grad. Du vill själv inte vara med om detta, det är jag säker på, om du skulle det så vet du vad jag pratar om. 9 sep, 2014 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen